Bir çok ülke için çıkan Samsung Galaxy S2 güncellemesi sonunda ülkemiz içinde yayınlandı.
Uzun süredir bir çok kullanıcı Jelly Bean güncellemesi yayınlanmasını bekliyordu yada benim gibi sabırsız kullanıcılar ise diğer ülkeler için yayınlamış olan güncellemeleri kullanmaktaydılar.
SamMobile tarafından yapılan bugünkü açıklamada Türkiye için yayınlanan Android 4.1.2 Jelly Bean güncellemesi kies üzerinden sorunsuz bir şekilde yüklene bilmekte.
Daha önce diğer ülke güncellemelerini odin üzerinden kuran kullanıcılar ise Türkiye için gelen güncellemeyi altta verdiğimiz linkten indirerek telefonlarına odin üzerinden kurulum yapabilirler.
S2 Jelly Bean Türkiye



güncelleme gelmiş fakat kiesten yükleme yapamıyorum . pc indiyor tel yüklemeden kiesi komple kapatıyor . super su rood etkisi olabilir mi. şimdi süper su rood kapattım yine aynı şeyi tekrarladı. sorun nedir bilgisi olan varmı
YanıtlaSilOdin ile yüklemeyi deneyin en basit yöntemlerden birisi
Silya kardeş ben bu dosyayı indirdim ama md5 ve dll dosyası var sadece bunları odine nasıl yerleştirecez söylermisin lütfen
YanıtlaSildll dosyası hiç bir işe yaramıyor. md5 dosyasını PDA bölümüne yerleştir ve yükle bu kadar basit.
Silsim ve hafıza kartını çıkartmama gerek varmı
Silya kardeş yapamadım aklım karıştı bana anlatırmısın lütfen ? :)
SilHayır çıkmana gerek yok. Çok basit telefonu download moda al pc ye bağla odinde PDA yazan yere dosyayı yerleştir ve start de bu kadar.
Silpda yazan yere tik atıcam demi ? daha önce bada telefona 5-6 kere fw attım şimdi daha basit olan işlemi yapamıyorum :( odin 3.04 var COM:04 yazıyor mavilik içinde öyle doğrumu olmuş oluyor :)
YanıtlaSilve bide yüklediğim uygulamalar silinmiş olur mu ?
Silevet doğru. Telefon hafızası silinir sadece
Silkardeş telefon s3 gibi oldu çok teşekkür ederim yardımların için :)
YanıtlaSilAsıl ben teşekkür ederim Güle Güle kullanın
Silace 2 hala yoksul.samsung mu daha aslaaa.bilgisi olan varmı JB ace 2 için.
YanıtlaSilBu siteyi tek geçiyorum her seyi ile..
YanıtlaSil4.1.2 yüklü iken yeniden odin ile yükleme yaptım herşey aynı kaldı sadece 2 program fazladan yüklü geldi afrinolly ve Google play müzik.Herhangi bir sıkıntı olurmu kieste güncelleme desteklenmemektedir diyor hala.
YanıtlaSilbir de opera mini bir yenilik.3 yenilik var bu romda.
Silİyi günler. bi arkadaşım danimarkadan S2 gönderdi. hattı felan takıtığımda ağ tanınamadı felan diyor. ama telefon türkçe. nasıl bu telefonu açabilirim ? normal kullanabilirim ?
YanıtlaSil__ÖzaY__
YanıtlaSilBen ilk defa rot , odin ve rom işlerine girdim.girerken bu siteyi güvenilir buldum. düşüncemde de yanılmamışım. öncelikle cihazıma bir rot çektim. sonra 570.5 mb lık sıkıştırılmış romu yukarıda linkten indirdim.telefon bilgisayar sürücü işini halledip sonra rom yükleme talimatlarına geçtim.odin programıyla da güzelce talimatları uyguladım.çok güzel bir sonuç çıktı.samsung galaxy s2 GT-I9100 türkiye resmi romunu kurmuş oldum. dikkat yukarıda belirtilmemiş ama bu tüm s2 lere olmuyor.sadece I9100 CİHAZI İÇİNDİR.