26 Nisan 2013 Cuma

Türkiye için S2 4.1.2 Güncellemesi Nihayet Yayınlandı.



Bir çok ülke için çıkan Samsung Galaxy S2 güncellemesi sonunda ülkemiz içinde yayınlandı.

Uzun süredir bir çok kullanıcı Jelly Bean güncellemesi yayınlanmasını bekliyordu yada benim gibi sabırsız kullanıcılar ise diğer ülkeler için yayınlamış olan güncellemeleri kullanmaktaydılar.

SamMobile tarafından yapılan bugünkü açıklamada Türkiye için yayınlanan Android 4.1.2 Jelly Bean güncellemesi kies üzerinden sorunsuz bir şekilde yüklene bilmekte.

Daha önce diğer ülke güncellemelerini odin üzerinden kuran kullanıcılar ise Türkiye için gelen güncellemeyi altta verdiğimiz linkten indirerek telefonlarına odin üzerinden kurulum yapabilirler.

S2 Jelly Bean Türkiye

18 yorum

  1. güncelleme gelmiş fakat kiesten yükleme yapamıyorum . pc indiyor tel yüklemeden kiesi komple kapatıyor . super su rood etkisi olabilir mi. şimdi süper su rood kapattım yine aynı şeyi tekrarladı. sorun nedir bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odin ile yüklemeyi deneyin en basit yöntemlerden birisi

      Sil
  2. ya kardeş ben bu dosyayı indirdim ama md5 ve dll dosyası var sadece bunları odine nasıl yerleştirecez söylermisin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dll dosyası hiç bir işe yaramıyor. md5 dosyasını PDA bölümüne yerleştir ve yükle bu kadar basit.

      Sil
    2. sim ve hafıza kartını çıkartmama gerek varmı

      Sil
    3. ya kardeş yapamadım aklım karıştı bana anlatırmısın lütfen ? :)

      Sil
    4. Hayır çıkmana gerek yok. Çok basit telefonu download moda al pc ye bağla odinde PDA yazan yere dosyayı yerleştir ve start de bu kadar.

      Sil
  3. pda yazan yere tik atıcam demi ? daha önce bada telefona 5-6 kere fw attım şimdi daha basit olan işlemi yapamıyorum :( odin 3.04 var COM:04 yazıyor mavilik içinde öyle doğrumu olmuş oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve bide yüklediğim uygulamalar silinmiş olur mu ?

      Sil
    2. evet doğru. Telefon hafızası silinir sadece

      Sil
  4. kardeş telefon s3 gibi oldu çok teşekkür ederim yardımların için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim Güle Güle kullanın

      Sil
  5. ace 2 hala yoksul.samsung mu daha aslaaa.bilgisi olan varmı JB ace 2 için.

    YanıtlaSil
  6. Bu siteyi tek geçiyorum her seyi ile..

    YanıtlaSil
  7. 4.1.2 yüklü iken yeniden odin ile yükleme yaptım herşey aynı kaldı sadece 2 program fazladan yüklü geldi afrinolly ve Google play müzik.Herhangi bir sıkıntı olurmu kieste güncelleme desteklenmemektedir diyor hala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de opera mini bir yenilik.3 yenilik var bu romda.

      Sil
  8. İyi günler. bi arkadaşım danimarkadan S2 gönderdi. hattı felan takıtığımda ağ tanınamadı felan diyor. ama telefon türkçe. nasıl bu telefonu açabilirim ? normal kullanabilirim ?

    YanıtlaSil
  9. __ÖzaY__
    Ben ilk defa rot , odin ve rom işlerine girdim.girerken bu siteyi güvenilir buldum. düşüncemde de yanılmamışım. öncelikle cihazıma bir rot çektim. sonra 570.5 mb lık sıkıştırılmış romu yukarıda linkten indirdim.telefon bilgisayar sürücü işini halledip sonra rom yükleme talimatlarına geçtim.odin programıyla da güzelce talimatları uyguladım.çok güzel bir sonuç çıktı.samsung galaxy s2 GT-I9100 türkiye resmi romunu kurmuş oldum. dikkat yukarıda belirtilmemiş ama bu tüm s2 lere olmuyor.sadece I9100 CİHAZI İÇİNDİR.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

* Eğer bir konuda kırık link fark ederseniz. Yorum atmanız durumunda en kısa sürede link yenilenir.

* Her hangi bir oyun ve uygulama cihazınızda çalışmazsa bilgi almak yada cihazınıza uygun dosyayı istemek için yorum atabilirsiniz.

* Sitemizde paylaşılan tüm konu ve içerikler androidsitem.net sayfasına aittir ve kaynak belirtilmeden paylaşılması yasaktır.