27 Mart 2013 Çarşamba

Yine Bir İlk - İGO Primo 9.6.22.290143 (27 Mart 2013)



Android Sitem olarak ilklere ve yeniliklere imza atmaya devam ediyoruz.

İGO primo Google Playde yerini aldı. Hemde 9.6.22.290143 sürümü ile peki ne zaman mı yayınlandı. Bildiğim kadarı ile bugün. Peki bu uygulama dünyada kaç sitede ilk olarak FULL sürüm olarak yaınlanıyor sadece bir kaç yabancı Forumda.

Arkadaşlar elimden geldiği kadar tüm yenilikleri takip ediyorum ve anında sizlere ulaştırıyorum umarım size destekçi ve yardımcı olabiliyorumdur.

Uygulamayı biraz önce telefonuma kurarak denedim ve hiç bir sorun çıkarmadan mükemmel şekilde çalıştı.

Uygulama şimdilik 800x480 and 1024x768 çözünürlükleri için buluyor. En kısa zamanda sitemize diğer çözünürlükleri de ekleyeceğim.

Uygulamanın için de;

  • En güncel harita (Başarsoft)
  • En güncel POİ (Başarsoft)
  • En Güncel spedcam
  • 4 Farklı ses seçeneği bulunmakta.
KURULUM

En kolay igo kurulu diyebilirim arkadaşlar yapmanız gereken vediğim linkteki dosyayı indirip rardan çıkarın içerisinde ki İGO klasörünü hafıza kartına atıp içinde bulunan APK dosyalasını kurun.

Not: İçinde 4 farklı APK dosyası mevcuttur. 4. Apk dosyasını kurarak çalıştırdım. Sıra ile APK dosyalarını deneyiniz.

NOT: Eğer telefonunuzda daha önce İGO yüklü ise kaldırmayı unutmayınız.

Uygulamayı İndirmek İçin;

800x480 and 1024x768 için apk TIKLAYIN

(240*320 / 1280*800 / 1280*720) için Tıkla

Global cfg dosyası bulunamadı Hatası ALANLAR DİKKAT! Adım adım anlatıyorum. 

1) Programı direkt hafıza kartınıza atın yada telefon hafızasına ve kurulumu yapın. 
2) program kurulduktan sonra Global cfg dosyası bulunamadı hatası veriyorsa. tamam deyip çıkın programdan. 
3)İndirdiğiniz ve telefona attığınız İGO dosyasının içinde bulunan tüm dosyaları [(content) (license) (branding.zip)(data.zip)] kopyalayın. 
4) kopyaladığınız dosyaları telefon hafızasında (sd kartta) oluşan İGO klasörüne atın ve tekrar programı çalıştırın.


İşinize Yaradıysa Bir Teşekkür Mesajı Yazmanız Yapabileceğiniz En Güzel Şeydir Benim İçin

601 yorum

  1. elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Hasan bey, sabah igoyu kurdum, hatta çalıştırdım. Kurulumla ilgili yorum da yaptım. Şimdi tekrar çalıştırmaya çalıştım. Ancak Global cfg dosyası bulunamadı hatası verdi. Neden olmuş olabilir sizce

      Sil
    3. İndirdiğim dosyayı harici sd karta kopyalayıp kurduğumda bende Global cfg dosyası bulunamadı hatası aldım. Daha sonra klasörü telefon hafızasına kopyalayıp kurdum ama bu defa apk.ları İGO dosyasının içine atarak kurdum ve şimdi sorunsuz çalışıyor. Belki telefon hafızasına kopyalamak belki de apk.ları İGO klasörünün içine atmak sorunumu çözdü, hata alan arkadaşlar sizlerde deneyin.
      ve tabikide paylaşım için teşekkürler....

      Sil
    4. Elinize saglik guzel bir uygulama nexus a kurdum simdilik bir sorun gorunmuyor. 4 apk ile de calisti. Tekrar tesekkurler

      Sil
    5. Elinize saglik guzel bir uygulama nexus a kurdum simdilik bir sorun gorunmuyor. 4 apk ile de calisti. Tekrar tesekkurler

      Sil
    6. Nexus4'e yüklenebilir mi?

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdcard\iGO\content\global_cfg
      Buranın içinde zip dosyası yok mu ?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Farklı apk dosyalarını kurarak denedin mi? Ayrıca yeni bir apk kurmadan önce eskisini kaldırman gerek.

      Sil
    4. Teşekkür ederim yükledim ve çalışıyor.

      Sil
  3. Emegine saglik harika bi site

    YanıtlaSil
  4. 2. Part açılırken hata veriyor. Uygulama yükleniyor
    fakat global_cfg is not found diye hata veriyor ve uygulama kapanıyor. 2. partı yeniden indirip deneyeceğim belki indirirken problem olmuş olabilir. Yinede emeğin için teşekkürler. Eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. 2. partı yeniden indirip açtım. Parttan çıkartırken hata vermedi ama yine yüklendikten sonra global cfg is not found hatası verdi. 4 apk ile de teker teker kurdum. Hepsinde aynı hatayı aldım. Telefonum galaxy w.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu yapamayan arkadaşlar .rar dosyalarının içinden çıkan İGO klasörünü .apk yı kurmadan önce telefonunuzun dahili dopolama alanına kopyalayın kurulumu sonra yapın.

      31232478924382492094 > Primo_9.6.22.290143 - GooglePlay 27_03_2013 > sdcard > iGO > (KOPYALA) > (Telefon Dahili Hafızası) > (.APK dosyasını aç kuruluma başla)

      Sil
  6. Teşekkürler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. 4 apk ile de denedim. global cfg not found hatası veriyor. Sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  8. Bukadar hızlı destek verdiğiniz için teşekkürler. AndroidSitem bizimde kısa zamanda sitemiz oldu. Yüklemeleri bende yaptım ancak aynı global_cfg hatası veriyor. Ancak hafıza kartına attığımız iGO dizininin haricinde apk yı kurduğumuzda telefon belleği üzerinde bir başka iGO dizini oluşturuyor. cfg yi burada mı arıyor?. iGO dizinini hafıza kartından okuyamıyormu?, iç belleğe mi atmamız gerekiyor?. Öyle olursa yer problemi yaratacak. Tekrar teşekkürler. Ali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz şekilde yapmayı deneyin bize de sonucu söylerseniz sevinirim. Bu hata ile ilgili yarın akşam bir çözüm bulmaya çalışıcam. Şuan için bu sürümü s2,s3 note2 de denedim sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    2. Arkadaşlar biraz önceki mesajımdan sonra telefon belleğinde son yaratılan iGO dizinini tamamen sildim. Programı çalıştırdım "unsupported voice" desteklenmeyen ses uyarısı verdi. Ok ledikten sonra program çalışmaya başladı. Hafıza kartındaki iGO dizinini demekki gördü. Kurulumu i9000 e yaptım. Daha sonra N7100 Note 2 yi deneyeceğim. Bilginize.Ali

      Sil
    3. Programı çalıştıran arkadaşlar; Kullandığınız telefonun ekran çözünürlüğünü ve çalıştıran apk versiyonunu da yazar mısınız? böylece hangi çözünürlükte hangi apk kullanılacağı belli olur.

      Sil
    4. i9000 Galaxy S 480x800 ...4-sound_fix-not_scan_DCIM.apk
      Not: "unsupported voice" uyarısı vermişdi, Ofisdeyim dışarıda olmadığım için sesin varlığını deneyemedim. Bu arada telefon belleğinde tekrar herhalde konfigürasyon için tekrar ayrı bir iGO dizini oluşturmuş. Ali.

      Sil
    5. bütün programları denedim 4 apk da çalışıyor yanlız tek sorun ilk açışta global cfg bulamadım diyor tamam deyip çıkın sonra dosyalarımdan telefon hafızasında oluşan igo klasörünü silin çalışıyor. external sd deki igo klasörünü kullanıyor program

      Sil
  9. Evet çıktı. Linki yarın akşam eklerim.

    YanıtlaSil
  10. Aynen markette bende bulamadım. 320x240 versiyonunu bekliyorum.

    Bu arada sygic 13.1.0 finali markette çıkmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İgo şuan türkiye için markette açık değil o yüzden göremiyorsunuz. Fiyatı 58$ sanırım öyle hatırlıyorum.

      Sygic Final Sürümünü gördüm fakat dün ekleme fırsatım olmadı. Yarın onu da eklemiş olurum.

      Sil
  11. Biraz önce sorunsuz şekilde kurdum. Kurulumda Problem yaşayanlar için rar dosyalarını bilgisayar üzerinde çıkarıp tekrar dahili hafıza atarak kurulum gerceklestirebilirler. Ben böyle yaptıktan sonra 3.apkyı kurdum ve problemsiz açıldı. Emeği geçenlere çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesli yönlendirme çalışıyor mu?

      Sil
    2. Çalışıyordu. Ancak şimdi Global cfg hatası verdi.

      Sil
    3. Telefonun hafızasında oluşan IGO dosyasını silin. (SD carddaki değil)Tekrar deneyin. Ayrıca, hangi çözünürlük için hangi apk dosyasını kurdunuz?

      Sil
    4. Kurduktan sonra açınca aynı hatayı yine veriyor. Note 2 ye kurmaya çalışıyorum. Dediğiniz Igo dosyası sadece tel hafızasina kuruluyor bende. Bir türlü çözemedim ya. Kafayı yiyeceğim.

      Sil
    5. Sonunda Ki kurdum. Ses dosyasida
      Çalışıyor

      Sil
    6. Tarif edilenden farklı bir şey uyguladınız mı, hangi apk yı kurdunuz?

      Sil
  12. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ses dosyası çalışmıyor, sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  14. Kurulumsa sorun çıkmıyor, ancak, unsupported voice, please see the log uyarısı çıkıyor. Sorun nedir?

    YanıtlaSil
  15. Programı kuran arkadaşlar, sesli yönlendirme çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  16. 2013.03 harita ne zaman yayınlanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Play de yanina girdiği için kısa bir sürede gelir diye tahmin ediyorum

      Sil
  17. Ses dosyalarında sorun mu var, program çalışıyor, fakat sesli yönlendirme yapmıyor.

    YanıtlaSil
  18. Ses dosyası çalışmıyor, bunun çözümü yok mu?

    YanıtlaSil
  19. 480x800 cozunurlukteki telde apk larin hepsi calisti fakat tel i saga yada sola yatirinca goruntu birbirine karisiyor ama uygulamayi acmadan once teli yana yatirip uyglmyi acinca sorun kalmiyor. bu cok guzel uygulamayi bize kazandirdiginiz icin size cok tesekkurler hocam bu sitede ne aradiysam buldum cok guzel bi site yoneticisinden temizlikcisine kadar:) emegi gecen herkeze tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesli yönlendirmeler de çalışıyor mu, denediniz mi?

      Sil
    2. sesli yonlendirme cok iyi calisiyor yaya modunda en kisa yolu buluyor arac trafigine kapali yol olsun ters yon olsun ilerletiyor yaya modunun hakkini veriyor bide romorklu kamyon:) moduna alip denedim taksilerin kamyonetlerin donebilecegi yerden sokmuyor daha genis yollara yoneltiyor bu igo gercekten cok iyi

      Sil
  20. tlf kendi hafızasında ki igo dosyasını silip tekrar deneyin (sd karttakini değil)

    YanıtlaSil
  21. adsız arkadaşın dediği gibi yapın ben öyle yaptım oldu (hata alanlar)

    YanıtlaSil
  22. hasan bey ben n7000 kullanıyorum.igo sorunsuz çalışıyor ancak tlf yan yatırınca görüntüler karışıyor ne yapmam gerek. tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı açmadan önce telefonu yan tutarlarsanız yatay ekranda sorunsuz açılır diğer türlü sorun çıkarıyor Sys.txt dosyasından kaynaklanıyor olabilir bu bunla da yarin ilgilenmeye çalışıcam.

      Sil
  23. Ses dosyası çalışanınız oldu mu, yani sesli yönlendirme yapıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet calisiyor sesli yonlendirmede yapiyor

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. merhaba bu programı sadece cep telefonları için mi kullanabiliriyoz acaba ? Bende 7 inç navigasyonlu double din teyp var bu prgramı hafıza kartına atıp ondada çalıştırma imkanım var mı acaba ? çözünürlüğü cihazın 480*320...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdaki paylasilan program android isletim sistemli cihazlar icin. sizin cihaziniz herhalde windows ce 6.0 isletim sistemli buna gore aramaniz gerek

      Sil
  26. başarsoft sitesinde yeni harita bilgileri paylaşılmış 2013.03(yeni) yazıyor en kısa sürede bekliyoruz hocam :) :)

    YanıtlaSil
  27. Harita bugün olmadi yarın sitemizde arkadaşlar.

    Ayrica sesli yönlendirme mükemmel çalışıyor tarafinda denendi

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar ses değiştirmek istiyorum telin içinde 4 tane ses dosyası var iki sinem bi fadime bide başka . ama programın içinden sadece sinem v178 felan yazan gözüküyo sesi değiştiremiyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer/Ayarlar/Sesler ve Uyarılar/Ses Dili/ buradan değiştireceksiniz.

      Sil
    2. olmuyor hocam sadece sinem gözüküyor diğer ses dosyaları gözükmüyor. arkadaşın s3 ünde sorunsuz 4 dil gözüküyor benim i9001 imde sadece bir sinem gözüküyor.

      Sil
    3. Hocam bu sorunu ilk sizde gördüm peki dosyaların içinde ses dosyaları mevcutmu yanlışlıkla silmiş olabilir misiniz.

      Sil
  29. Unsupported voice uyarısı veriyor ve sesli yönlendirme yapmıyor. Nasıl düzeltilebilir?

    YanıtlaSil
  30. 320x240 çözünürlüğüde bekliyoruz. Umarım yeni haritayla beraber bu çözünürlükte gelir.

    YanıtlaSil
  31. ben 4. apk yı yükledim sorunsuz çalışıyor. galaxy s3

    YanıtlaSil
  32. 480x800 çözünürlükte yatay/dikey sorunsuz şekilde çalışıyor.Sadece başlangıçta Unsupported voice uyarısı veriyor okadar.Teşekkürler.Samsung galaxy s glide.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unsupported voice uyarısı vermesine rağmen sesli yönlendirme yapıyor mu?

      Sil
    2. 480*800 için siz hangi apk yı kurdunuz?

      Sil
  33. 4.apk yi kurdum dostum.Sesli yönlendirme çalışıyor.Yani bayan hedefinize ulaştınız demişti en son rotada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani, yol boyunca yönlendirme yapmıyor da sadece hedefe varınca mı söylüyor.?

      Sil
    2. Yapıyor tüm yönlendirmeleri eksik yapıyor.

      Sil
  34. s2 de çalıştıran var mı arkadaşlar daha önceki bir versiyonda s2 çözünürlüğü olmasına rağmen hata alıyordu ona göre uğraşıcam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben varım site yönetici olarak S2 sahibiyim bugün bizzat dışarıda denedim 4.apk ile mükkemmel bir şekilde sorunsuz çalışıyor

      Sil
  35. birinci partın linki bozuk

    YanıtlaSil
  36. Hasan arkadaşım benim de s2 cihazım var ama dahili hafızadaki İGO yu silmeme rağmen hala global cfg not found hatasını alıyorum.
    progu her açtığımda tekrar igo yaratıyor dahili hafızaya. hafıza kartındaki klasörü dahiliye taşıdım olmadı. iki tarafada kopyaladım yine olmadı. Şu igoda yüzüm bir türlü gülmeyecek anlaşılan hangi versiyonları denesem hep hata çıkıyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümit bey telefonunuzdan tüm igo klasör ve yazılımlarını kaldırın kaldırmadan önce ayarlar/uygulamalar/ dan yüklü igo uygulamaların verilerini temizleyin. Daha sonra telefonunuzun dosya yöneticisi dışında bir dosya yöneticisi ile örneği es file manager gibi telefonunuz da bulunan "device.nng" adlı dosyayı silin. daha sonra telefonunuza igo klasörünü atıp 4. apk dosyasını kurun. ayrıca telefonunuzda hafıza kartı var ise igo klasörünü onun içine değil telefonunun kendi hafıza kartına atıp deneyin. (Son dediğimi anlamış olabilirsiniz. Şöyle açıklıyım USB ile telefonu PC ye bağlayın orda görmüş olduğunuz bölüme atın USB belleğe yani.)

      Sil
    2. igo klasörünü pc den siliyordum ve progu her açtığımda tekrar dahili hafızaya klasör atıyordu. cihaz üzerinden silince sorun çözüldü programı açtım ama 4. apk yı kurmama rağmen şimdide voice hatası alıyorum herkes gibi ve programda çıt bile yok hiç ses alamıyorum ne yönlendirme ne menü sesleri. tüm ayarları full açtım ama bakalım bunu da çözücem inşalah alakanız için teşekkür ederim...

      Sil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. teşekkürler. emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  39. Diğer çözünürlükler ne zaman eklenecek ?

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan için çalışıyorum en kısa sürede ekleyebilirim umarım

      Sil
  41. ya insanda biraz düşünce olur bunun mapi eski map yeni yazarak nedir amaç ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkey.Basarsoft_2012.10_121212 map bu oysaki yenisi 2013q1 dir.

      poide eski aynı tarihli insanları kandırmayın lütfen.

      Sil
    2. Zaten konuda yeni harita diye birşey yazmıyor farkında mısınız acaba şuan piyasada bulunan en güncel harita 2012.10 ve oda sitemizde var bu uygulamanın içinde de o var. Burada yeni olan İGO sürümü ve Google Playde yayınlanan ilk sürümü ve bunu türk bloglarında sadece ben bulup ekledim. Ama aldığım emeğin karşılığına bakın.

      İndirmek yada sitemden yararlanmak istemiyorsan girmezsin amacım hit olsaydı inan neler yapardım.

      Sil
  42. Bilmiyorum. Bundan sonra sorulan hiç bir soruyada üstteki arkadaştan sonra cevap yazmıyorum isteyen indirir kullanır dener.

    YanıtlaSil
  43. hasan bey o ustteki arkadas onceki yorumlari okumadan sallamis zaten sizde belirtmistiniz 2013 mapi olmadigini bulunca ekleyeceginizi soylemistiniz

    YanıtlaSil
  44. hasan bey siteyi simdi gordum cok begendim emeginize saglik

    YanıtlaSil
  45. Bende de çevrim içi trafik çalışmıyor. Trafik özeti ve olay listesi var sadece.

    YanıtlaSil
  46. Hayır yok muhammet bey. Bende ara ara bakıyorum gelişmeler çıkarsa ilk buralarda olur zaten :)

    YanıtlaSil
  47. Teşekkür eder, kullanabilmek için bir an önce yeni çözünürlüklerin eklenmesini bekleriz. (1280x800) Saygılarımızla

    YanıtlaSil
  48. dostum gercekten iyi bir iş cıkarmısın. ellerine kollarına klavyene sağlık

    YanıtlaSil
  49. emekleriniz için teşekkürler.

    sitedeki sygic'i yüklemiştim. yükledikten sonra yakacık vergi dairesini arattım yeri değişti diye halen eski yeri çıkıyor. haritada mı sorun var dedim sildim direk apk yı kurup kendi içinden haritayı indirdim ama onda da aynı şey var.

    buda şu oluyor en güncel en iyi harita başarsoft'a ait, igo zaten başka bir dünya. ikisi birleşince de tam anlamıyla kullanabilecek bir yazılım ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
  50. başarsoft'tan bence şaşma 5 senedir navigasyon kullanıyorum hem telde hemde navigasyon cihazı olarak en günceli ve güncellemenin de en sağlamı başarsoft'un oluyor. bir önceki mesajımda da yazmıştım sygic yükledim yakacık vergi dairesi binası değişti igo'da yani başarsoft haritasında bu güncelleme yapılmış diğerlerinde ise 2013 güncellemesi yapıldığı halde halen eski binasının adresi bulunmakta.

    YanıtlaSil
  51. Bir çoğunuzun da zaten söylediği gibi arkadaşlar bende Başarsoft haritalarını destekmelekteyim. En güncel harita ve poiler onlarda diyebilirim. Başarsoft haritası kullanan İGO'da direk olarak en iyi navigasyon adayı oluyor böylelikle

    YanıtlaSil
  52. 7 inç tabletime yükledim sorunsuz çalışıyor haritası sygic ten daha iyi samsung telefonumada yüklemeyi istiyorum fakat 240x320 apk sı yok en kısa zamanda onuda yüklerseniz sizden kralı olmaz Şimdiden teşekkür ederim güzel bir site

    YanıtlaSil
  53. emeğinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  54. sitenizden sygic 13.1 final i kurdum fakat haritada ilçe ayrıntıları(cadde,sokak ) hiç yok ,sadece ana güzergah var.bun da inşallah vardır.şu an bunu indiriyorum.Yinede ellerinize sağlık.teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. slm öncelikle teşekkür ederim emekleriniz iiçin hasan bey bende HTC ONE V var ama igoyu kuruyorum teli yan çevirdigimde yarım kalıyo ekran apk ların hepsinide denedim aynı YARDIM LÜTFEN SAYGILARR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam öyle küçük bir sorun var. Yan ekranda açmak için telefonu yan tutup uygulamayı öyle başlatın.

      Sil
  56. apk ların 800-480 hangisi bilgisi olan lütfenn

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam gardaş yan çevirip açtımmı oluyo inşalla o sorunda giderilir emekleriniz için allah razı olsun SAYGILAR

      Sil
    2. Teşekkürler sorun çözüm hattı gibiyim inşallah onu da halledecez

      Sil
  58. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  59. hasan bey diğer tarafta navitel ile ilgili bi soru sormuştum cvb alamadım q3 mapi tam indiremiyorum bi türlü sorun ne olabilir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndiremiyorum derken tam anlayamadım kusura bakmayın

      Sil
    2. 200 küsür mb filan oluyor indirme tamamlandı diyor tele atıyorum harita yok atlas filan diyor bende mi sorun linkte mi anlayamadım bi türlü başka buna benzer sorun belirten olmamış ama..

      Sil
    3. O dosya yaklaşık 1GB. Yani siz tam olarak indiremiyorsunuz.

      Sil
  60. telefonu yan yatırınca ekrandaki karışma sorunu çözüldümü acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan ekran da çalıştırabilmek için telefonunuzu yan tutun ve uygulamayı başlatın o zaman sorunsuz yan ekranda açılır.

      Sil
    2. Dediğiniz şekilde sorunsuz çalışıyor. Fakat yan tutup uygulama açıldıktan sonra tekrar dik konuma alındığı zaman ekran yine karışıyor. Umarım bunun için bir çözüm bulunur.

      Emeğinize sağlık....

      Sil
  61. sadece ankaramı var bunda izmir vs. yokmu yada benmi bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı Murat bey. Tüm Türkiye var içinde.

      Sil
  62. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  63. Hakan bey igo 2013.03 haritasını ne zaman yayınlarsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hala bekliyorum kesin bir tarih yok

      Sil
  64. 4 apk yi ayrı ayrı kurmama rağmen global_cfg not found hatası veriyor. ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  65. Hasan bey teşekkür ederiz.Galaxy NOTE1 de 4.yü kurdum ve sorunsuz çalışıyor.global_cfg not found hatası alanlar.Telefonun kendi hafızasına kurulan igo dosyasını kaldırınce çalışıyor.Ben böyle yaptım.

    YanıtlaSil
  66. selam ace2 2.3.6 eskı jelly bean olmayan surumde çalışıyormu acaba ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu versiyon için emin değilim ama popüler konularda en başta bulanan yazıdan uygun çözünürlüğü indir kesin çalışır.

      Sil
  67. 200 mb lik dosya ındırdım hatalı mı sızce 1gb mı olmalı. bıde içinden çıkartırken sureklı onay ısteme bı turlu bıtmıyo.

    YanıtlaSil
  68. öncelikle paylaşım için teşekkürler hasan bey, note 2 de unsupported voice hatası veriyor. klasörde 4 farklı ses var ama sadece bir tanesi görünüyor.

    YanıtlaSil
  69. hocam bıde rar dosyasının içinden çıkan ilk dosyayımı rakamlarla olan yoksa ucuncu sıradakı igo dosyasınımı atıcaz ayrıyeten çözunurluk dosyası daatmamıza gerek varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak anlayamadım ne demek istediğinizi siz indirdiğiniz İGo dosyasını atın telefona ve apk dosyasını kurun bu kadar zaten

      Sil
  70. hasan hocam ace2 için hangı lınk ten ındırmeliyim
    1.ve 2. link 200 mb 3. link 147. ve ayriyeten çözunurluk le berabar mı kurucam bıde telefonumda dosya tanınmıyor gıbı bışey uyarısı verıyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bana facebook sayfamız üzerinden ulaşın sanırım çok iyi bir bilgiye sahip değilsiniz burdan anlatmak uzun sürecek

      Sil
    2. ok hocam lutfen eskısını kaldırdım..... bulut zinnur facemm

      Sil
    3. Sitemizin sağ tarafında facebook yazıyor ordan sayfamızı beğenip mesaj atın.

      Sil
  71. İndirdiğim dosyayı harici sd karta kopyalayıp kurduğumda bende Global cfg dosyası bulunamadı hatası aldım. Daha sonra klasörü telefon hafızasına kopyalayıp kurdum ama bu defa apk.ları İGO dosyasının içine atarak kurdum ve şimdi sorunsuz çalışıyor. Belki telefon hafızasına kopyalamak belki de apk.ları İGO klasörünün içine atmak sorunumu çözdü, hata alan arkadaşlar sizlerde deneyin.
    ve tabikide paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  72. 854/480 ne zaman çıkar acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldaray bey sürekli çalışmaktayım elimden geldiğince yeni çözünürlükler yeni versyonlar eklemeye çalışıyorum. Ama kesin bir tarih veremem

      Sil
    2. çok teşekkürler cevap için...

      Sil
  73. program açılışında "Unsupported voice, pleace see log." uyarısı alıyorım. program çalışıyor ama sadece Türkçe Sinem ses seçeneği var. sd kartta voice klasörünün içerisinde 4 tane daha zip dosyası mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sorunu nasıl çözebiliriz??

      Sil
    2. Uygulamayı tamamen kaldırın telefondan sonra 4. apk dosyasını yüklemeyi deneyin.

      Sil
  74. Diğer çözünürlükler ne zaman eklenecek?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  75. 480x320 çözünürlülük ne zaman eklenecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyorum arkadaşlar elimden geldiğince kısa zamanda eklemeye çalışcam şimdilik bir eski sürümü kullanın

      Sil
  76. 960x540 çözünürlük desteği olan model ne zaman eklenir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre bey onun için şimdilik bir eski sürümü kullanın kısa zamanda tüm çözünürlükler eklemeye çalışıyorum

      Sil
  77. Çok teşekkürler. Note 2 de sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  78. Bir türlü global_cfg hatasını düzeltemedim. Telefonum galaxy s2
    Acaba rar dosyalarının hepsini mi çıkarmak gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kide rar dosyaları part part hepsini indirin birini çıkar dediğinizde hepsini toplu olarak çıkarır.

      Sil
  79. Merhaba
    Çalışıyor ancak, tmc datası eksik geliyor, bir önceki versiyona göre. Şöyleki 235654 versiyonda gelen tmc sayısı 800 iken bu versiyonda 60 civarı. (aynı anda)
    Bu testi yanyana yaptım.

    YanıtlaSil
  80. SAFARİ


    Kurulumu yapamayan arkadaşlar .rar dosyalarının içinden çıkan İGO klasörünü .apk yı kurmadan önce telefonunuzun dahili dopolama alanına kopyalayın kurulumu sonra yapın.

    31232478924382492094 > Primo_9.6.22.290143 - GooglePlay 27_03_2013 > sdcard > iGO > (KOPYALA) > (Telefon Dahili Hafızası) > (.APK dosyasını aç kuruluma başla)

    YanıtlaSil
  81. Global cfg dosyası bulunamadı Hatası ALANLAR DİKKAT!
    Adım adım anlatıyorum.
    1) Programı direkt hafıza kartınıza atın yada telefon hafızasına ve kurulumu yapın.
    2) program kurulduktan sonra Global cfg dosyası bulunamadı hatası veriyorsa. tmm deyip çıkın programdan.
    3)İndirdiğiniz ve telefona attığınız İGO dosyasının içinde bulunan tüm dosyaları [(content) (license) (branding.zip)(data.zip)] kopyalayın.
    4) kopyaladığınız dosyaları telefon hafızasında (sd kartta) oluşan İGO klasörüne atın ve tekrar programı çalıştırın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bu paylaşımı yapan hasan arkadaşımız zaten KRAL adam sizde kralsınız bir programı merak edip zar zor indirip kurması ve hata alması okadar zor oluyoki ve sizin gibi paylaşımıcı insanların bilgileri paylaşması ve programın açılması :) sizin gibi insanlara ülkemizin ihtiyacı var herşey için teşekkürler

      Sil
    2. teşekkür ediyorum , sayende sorunsuz bir şekilde yükleyebildim.

      Sil
  82. USTA ELİNE KOLUNA SAĞLIK SEN VARYA 10 NUMARASIN

    YanıtlaSil
  83. error veriyor."out of memory" yazıyor, altındada rakamlar. Biyerde yanlışmı yapıyorum.

    YanıtlaSil
  84. kardeş teşekkür ederiz. birşey sormak istiyorum. içinde sadece türkçe ses dosyaları var. ingilizce ses dosyaları nasıl bulup ekleyebilirim. saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümünden mail adresinizi gönderirseniz ses dosyalarını alabilirim.

      Sil
  85. Merhaba,

    Öncelikle programı yayınlayan arkadaşa teşekkür ediyorum..

    Programı kurdum ancak ;Galaxy S2 açılırken işlem durduruldu hatası veriyor.. Eski IGO 'yu kaldırdım.. neden olabilir ? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende s2 kullanıyorum fakat hiç bir sorun yok bir yerlerde hata yapıyor olmalısınız.

      Sil
    2. Hasan Bey cevap için teşekkürler..

      Mevcut IGO 'yu kaldırdım, buradaki 3 linki download ettim, ardından Telefonun kendi hafızasına klasör olarak attım ve APK 'yı çalıştırdım.. Yükleme yapıldı ancal IGO açılıyor dediğinde ekranım kapkara kalıyor ve IGO durduruldu diyor.. Anlam veremedim..

      Sil
    3. Telefonunuzun içinde daha önce kurulmuş bir igo kalıntısı olabilir. Birde farklı apk dosyalarını denediniz mi? ben en son apk dosyası ile çalıştırmıştım. Son olarak cihazın içinde device.mng adında bir kalıntı varsa onu da silip deneyin.

      Sil
    4. Hasan Bey çok teşekkür ederim.. Programı kaldırdım, IGO 'ya ait ne varsa sildim, yeniden kurdum şimdilik çalışıyor..

      Emeğinize sağlık..

      Sevgiler

      Sil
    5. Hasan Bey bu başlıktaki IGO 'yu yükledim.. Buna ilaveten yüklemem gereken, güncellemem gereken bir durum var mı ?

      Sevgiler

      Sil
  86. sadece apk dosyaları olan indirme linki de olmalı

    YanıtlaSil
  87. kardes Samsung Galaxy icin en yeni versionu bumu? birdelinkler ölmüs tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  88. gerçekten yararlı bir sürüm olmuş. eski my way in üstüne on numara olmuş. sayenizde güncelledim . Teşekkürler. Ama bir sorum olcaktı eski myway de ki favori yerleri primoya atma imkanı yokmudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorileri atmak için eski igo da ki Content/profile/01 içinde ki dosyaları yeni igo içine atın

      Sil
    2. hocam bu versiyonu kurdum çak,lıştı ancak tts olayını sesleri beceremedim. neden çalışmaz . nuance kurdum. tts ler aktif değil igo primo ayarlar bölümünde

      Sil
    3. content altında profile klasörü yok maalesef ekran görüntüsünde içindekilerhttp://l1304.hizliresim.com/18/f/m1rsx.png

      Sil
  89. hocam tts için nuance klasörünü dahiliye atamıyorum . dahili yolu yok.s5670 samsungta. bu versiyonu kurdum çalışıyor navigasyon. ancak tts nuance dahiliye atamadığım için olmuyor. Root felan lazım demeyin lütfen. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  90. teşekkürler tekrar tekrar emekleriniz için bunuda yazmak zor değil hani araştırmadan yapamayanlar gerçekten bilmiyorlar deneme yanılma ile yapılabilecek birşey.ben ilk igo primo yu bir tanıdığın s3 üne yükledim ve hiç soru yazmadım siteye yükleyenede ama en az 2 saat uğraştırdı sorun çözünürlükte imiş demekki.şimdi bu sürümü galaxy minide deneyeceğim.ilk verdiğiniz igo primoyu çalıştırdım sesler karışık çıkıyordu bende dosyaları sildim öyle yükledim.şimdi yeniden başlıyorum deneme yanılmaya elinize sağlık iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  91. Sayın Hasan Bey deneme yanılma başarı ile tamamlanmış ve galaxy minide hemde bir önceki sürüme istinaden daha fazla Türkçe içeren bir menü ile igo primo çalıştırılmıştır emeğinize teşekkür ederim.ilk denemede çalıştıramadım sebebi 240x320 ui dosyası yok dedi hemen data dosyasını diğer datanın üstüne yazdırdım.önceki verdiğiniz sürümdeki 320x240 dosyasınıda bu sürüme ekledim.ayrıca missing ve keyboar ini dosyalarınıda ekledim.şu an hiçbir hata vermedi önceki sürümündeki hatada dahil.emeğiniz büyük teşekkürlerim az ama yinede çok teşekkürler ederim.biraz uğraşsalar yapılmayacak birşey değil.dosya üzerine dosya yazma olayıda çok güzel bu şekilde daha hızlı bir kurulum gerçekleşiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bilgiler ve güzel yorumunuz içinde ben teşekkür ederim

      Sil
    2. iyi geceler yeniden Hasan Bey bugün navigasyonu test ettim.4 yerde gps koptu ama yaya gidiyordum.2 yerde öncedende kopmuştu ama önemli değil.cihazda eskidi ondan sorunda olabilir nede olsa galaxy mini.izninizle bunu kullanacak olanlara tavsiyem internet erişimine kapatarak yapsınlar kurulumu.zaten bunuda yukardaki yorumlarda belirtmişsiniz.önceki sürümü kurduğumda 3g açıktı ve ingilizce olduğunda sanırım yanlışlıkla online trafiği açtım baya bir uyarı verdi haritada bir sürü ışıklar felan.sonra bunu yükledim ışıklar yok zaten çevrimiçi trafiğe hiç girmiyorum.birde biraz araştırlarsalar bende linki kırık gördüm ama asıl önemli olan ana dosyalar indi o yüzden sorun olmadı.artıları saymakla bitmez yolda ilerlerken daima sesli yönlendirme çalıştı açılış ekranında alltan geçen mavi şerit yok direk açılıyor hata vermeden.missing ve keyboard ini dosyalarını igo my way konusundan indirdim.cihazda yandex shell kurulu olduğu için kasma yapıyor haliyle ama sorun değil en azından bulunduğumuz sokağın eski ve yeni ismi bir arada.birde ses dosyası kullanacak olanlar tur22f olan yani eda diye geçen ses dosyasını tek kullansınlar.çünkü 4 dosyadan birinde macar erkek sesi var tahminim 4.1 yazanda.bir önceki sürümde ses karışması vardı belkide bu yüzden olabilir diye düşünüyorum.umarım sizin bilgileriniz ışığında kurmayı başarabilenler çıkar bir değil 1000 teşekkür bile az.sonuçta bunun önceki bir sürümünü galaxy s3 kurdum millet kuramazken.2 saatimi aldı ama millet çözünürlük dosyasına çok takılıyor sonuçta oda ingilizce.önemli olan haritalar speedcam ve türkçe ses dosyaları.demem o ki gerçekten güzel çalışıyor program şimdilik yaya olarak denedim kısmetse birgün araçta denerim.firma bulmadada çok güzel.1000 lerce teşekkürler Hasan Bey başarılarınızın sürekli olmasını dilerim.

      Sil
    3. Bu güzel ve açıklayıcı yorumlarınızdan dolayı ben size teşekkür ederim. Bugün İzmir'den döneceğim yarında diğer geri kalan çözünürlükleri siteye ekleyeceğim biraz sizin yöntemden de yardım alacağım umarım anlımızın akı ile bu işi de hallederiz.

      Sil
    4. kusura bakmayın Hasan Bey yorum biraz fazla uzun olmuş.missing dosyasını rar dan çıkarıp klasör halinde /sdcard/igo dosyasına atacaklar.keyboard ini de klasörden çıkarılıp direk aynı yere atılacak.yanlış anlamayın sizin için yazmadım ama rar lı olarak atanlar olabilir.türkçe ses dosyası olara ( tur22f eda )tek kullanılsın.birde wifi yada 3g açık kullanılmasın.özetlemem lazımdı ama üst yorumda uzamış.çözünürlüğü başka sitelerdende bulabilirler.İşiniz zor Hasan Bey inanın sizin yerinizde olsam uğraşmam sadece sizin bilgileriniz ışığında tanıdıklar için uğraşıyorum ama pek ilgilendikleri yok.Anlayacağınız kimse için değmiyor.Saygılarımla.

      Sil
  92. Linkleri yeniler misiniz tek link şeklinde

    YanıtlaSil
  93. Yanıtlar
    1. Linkler düzelmiştir herhangi bir sorun yok.

      Sil
  94. Çok teşekkür ederim. 7" tabletime kurdum, 3. apk ile çalıştı. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  95. yine yeni yeniden teşekkürlerimi sunarım. birde sıkıntım var yardımcı olabilir misiniz? Samsung note1 var. kurdum herşey çok güzel çalışıyor. ancak ekranı döndürme işlemi yapmıyor. dikey açarsam dikey, yatay açarsam yatay. sanki çeviriyormuş gibi oluyor ancak döndürmüyor.(tüm apklardan ayrı ayrı kurdum hep aynı - 1280x800) saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı açmadan önce ekranı yan tutun, o şekilde açın. Benim de aynı problemim vardı. Program nasıl başlarsa o şekilde devam ediyor; sonradan değişmiyor. S3 kullanıyorum. İyi günler.

      Sil
  96. Merhaba oncelikle paylaşım için teşekkürler. Programi kullandıktan sonra internet üzerinden data alisverisi yaptigini fark ettim. Bunu engellemek mümkün mü? bir yerler ile imeiizi paylasiyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  97. gardaş 10 numarasında şu bizim igo dediklerini yaptığım halde kurulumu ''content error 2' hatası verdi global _cfg not found la birlikte

    YanıtlaSil
  98. kralını denedim olmuyor dostum cfg hatası alıyorum zaten su apk kurma olayı kıllandırdıydı beni bu paylaşımın malesef fiyasko yinede emeğine sağlık güncel igo yu denemek nasip olmadı

    YanıtlaSil
  99. Kurulum adımlarına dikkat ederseniz sorun çıkmaz. (hafıza kartı dediği kısım-mesela ben note1'e haricen taktığım karta kurduğumda aynı sorunu yaşadım ancak kendi 16gb belleği içerisine kurdum hiçbir sorun çıkmadı) saygılarımla.hy

    YanıtlaSil
  100. dediğiniz gibi sistem hafızasına kurmak gerekiyor ve cfg hatası alanlar yorumları takip edip sorunu çözebilirler yepyeni ful türkçe menü igo iyi seyirler bu paylaşımları yapan arkadaşlar umarım emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırlar

    YanıtlaSil
  101. igoyu indirdim
    license ve co*ntent dosyası çıktı ,
    aynı dosyaya 1280*720 den çıkan data zip ini de attım fakat s3 telefonumda apk dosyasını bulamıyorum
    sadece license content ve data var
    apk dosyası hangisinin içinde

    YanıtlaSil
  102. Selamlar Hasan bey büyük araçlara (tır) özel bir navigasyon programı varmı acaba avrupa haritalarınında yüklenebileceği, mesela büyük araçların girmelerinin yasak olduğu veya tehlike arz edebileceği yolları rotaya katmayan bir program

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sygic track sürümü var bu akşam eklerim siteye

      Sil
  103. Ses paketinde sıkıntı var galiba 3 nünde sesi aynı bir de farklı ses var toplamda iki ayrı ses var. yeni ses paketleri yükleyebilir miyiz acaba . paylaşımınız için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  104. elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  105. GALAXY NOTE 2 1280X720 çözünürlükte sorunsuz yüklendi, çalışıyor.
    Program açılırken bi xml hatası veriyor ama tamam deyince program çalışmaya devam ediyor.
    Kurulum gerçekten aşırı basit.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  106. Öncelikle Emeği geçen Herkese Çok Teşekkür Ediyorum. Arkadaşlar global_cfg not found Hatası Veriyor İse Apk Dosyalarını İgo Klasörüne Taşıyarak Ordan Kurmayı Denesinler. Bende Ayn Hatayı Veriyordu Ve Sorunu Çözdüm. Tekrar Teşekkürler Hasan Bey.

    YanıtlaSil
  107. elinize sağlık ama benim telimde yan çevirdiğim zaman ekran yarım oluyo lg p970 800*400

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon çözünürlük 480*800 lg p970 yardımcı olursanız sevinirim şimdinen teşekürler

      Sil
    2. Bu sorun malesef ki var uygulamayı yan açmak için telefonu yan tutup uygulamayı öyle başlatın

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

* Eğer bir konuda kırık link fark ederseniz. Yorum atmanız durumunda en kısa sürede link yenilenir.

* Her hangi bir oyun ve uygulama cihazınızda çalışmazsa bilgi almak yada cihazınıza uygun dosyayı istemek için yorum atabilirsiniz.

* Sitemizde paylaşılan tüm konu ve içerikler androidsitem.net sayfasına aittir ve kaynak belirtilmeden paylaşılması yasaktır.