Android Sitem olarak ilklere ve yeniliklere imza atmaya devam ediyoruz.
İGO primo Google Playde yerini aldı. Hemde 9.6.22.290143 sürümü ile peki ne zaman mı yayınlandı. Bildiğim kadarı ile bugün. Peki bu uygulama dünyada kaç sitede ilk olarak FULL sürüm olarak yaınlanıyor sadece bir kaç yabancı Forumda.
Arkadaşlar elimden geldiği kadar tüm yenilikleri takip ediyorum ve anında sizlere ulaştırıyorum umarım size destekçi ve yardımcı olabiliyorumdur.
Uygulamayı biraz önce telefonuma kurarak denedim ve hiç bir sorun çıkarmadan mükemmel şekilde çalıştı.
Uygulama şimdilik 800x480 and 1024x768 çözünürlükleri için buluyor. En kısa zamanda sitemize diğer çözünürlükleri de ekleyeceğim.
Uygulamanın için de;
- En güncel harita (Başarsoft)
- En güncel POİ (Başarsoft)
- En Güncel spedcam
- 4 Farklı ses seçeneği bulunmakta.
KURULUM
En kolay igo kurulu diyebilirim arkadaşlar yapmanız gereken vediğim linkteki dosyayı indirip rardan çıkarın içerisinde ki İGO klasörünü hafıza kartına atıp içinde bulunan APK dosyalasını kurun.
Not: İçinde 4 farklı APK dosyası mevcuttur. 4. Apk dosyasını kurarak çalıştırdım. Sıra ile APK dosyalarını deneyiniz.
NOT: Eğer telefonunuzda daha önce İGO yüklü ise kaldırmayı unutmayınız.
(240*320 / 1280*800 / 1280*720) için Tıkla
Global cfg dosyası bulunamadı Hatası ALANLAR DİKKAT! Adım adım anlatıyorum.
1) Programı direkt hafıza kartınıza atın yada telefon hafızasına ve kurulumu yapın.
2) program kurulduktan sonra Global cfg dosyası bulunamadı hatası veriyorsa. tamam deyip çıkın programdan.
3)İndirdiğiniz ve telefona attığınız İGO dosyasının içinde bulunan tüm dosyaları [(content) (license) (branding.zip)(data.zip)] kopyalayın.
4) kopyaladığınız dosyaları telefon hafızasında (sd kartta) oluşan İGO klasörüne atın ve tekrar programı çalıştırın.

İşinize Yaradıysa Bir Teşekkür Mesajı Yazmanız Yapabileceğiniz En Güzel Şeydir Benim İçin
.jpg)


elinize emeğinize sağlık
YanıtlaSilYorumunuz için çok teşekkür ederim.
SilHasan bey, sabah igoyu kurdum, hatta çalıştırdım. Kurulumla ilgili yorum da yaptım. Şimdi tekrar çalıştırmaya çalıştım. Ancak Global cfg dosyası bulunamadı hatası verdi. Neden olmuş olabilir sizce
Silİndirdiğim dosyayı harici sd karta kopyalayıp kurduğumda bende Global cfg dosyası bulunamadı hatası aldım. Daha sonra klasörü telefon hafızasına kopyalayıp kurdum ama bu defa apk.ları İGO dosyasının içine atarak kurdum ve şimdi sorunsuz çalışıyor. Belki telefon hafızasına kopyalamak belki de apk.ları İGO klasörünün içine atmak sorunumu çözdü, hata alan arkadaşlar sizlerde deneyin.
Silve tabikide paylaşım için teşekkürler....
Elinize saglik guzel bir uygulama nexus a kurdum simdilik bir sorun gorunmuyor. 4 apk ile de calisti. Tekrar tesekkurler
SilElinize saglik guzel bir uygulama nexus a kurdum simdilik bir sorun gorunmuyor. 4 apk ile de calisti. Tekrar tesekkurler
SilNexus4'e yüklenebilir mi?
SilEvet yüklenir
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilsdcard\iGO\content\global_cfg
SilBuranın içinde zip dosyası yok mu ?
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SilFarklı apk dosyalarını kurarak denedin mi? Ayrıca yeni bir apk kurmadan önce eskisini kaldırman gerek.
SilTeşekkür ederim yükledim ve çalışıyor.
SilEmegine saglik harika bi site
YanıtlaSil2. Part açılırken hata veriyor. Uygulama yükleniyor
YanıtlaSilfakat global_cfg is not found diye hata veriyor ve uygulama kapanıyor. 2. partı yeniden indirip deneyeceğim belki indirirken problem olmuş olabilir. Yinede emeğin için teşekkürler. Eline emeğine sağlık.
2. partı yeniden indirip açtım. Parttan çıkartırken hata vermedi ama yine yüklendikten sonra global cfg is not found hatası verdi. 4 apk ile de teker teker kurdum. Hepsinde aynı hatayı aldım. Telefonum galaxy w.
YanıtlaSilKurulumu yapamayan arkadaşlar .rar dosyalarının içinden çıkan İGO klasörünü .apk yı kurmadan önce telefonunuzun dahili dopolama alanına kopyalayın kurulumu sonra yapın.
Sil31232478924382492094 > Primo_9.6.22.290143 - GooglePlay 27_03_2013 > sdcard > iGO > (KOPYALA) > (Telefon Dahili Hafızası) > (.APK dosyasını aç kuruluma başla)
Teşekkürler emeğinize sağlık.
YanıtlaSil4 apk ile de denedim. global cfg not found hatası veriyor. Sorun ne olabilir?
YanıtlaSilBukadar hızlı destek verdiğiniz için teşekkürler. AndroidSitem bizimde kısa zamanda sitemiz oldu. Yüklemeleri bende yaptım ancak aynı global_cfg hatası veriyor. Ancak hafıza kartına attığımız iGO dizininin haricinde apk yı kurduğumuzda telefon belleği üzerinde bir başka iGO dizini oluşturuyor. cfg yi burada mı arıyor?. iGO dizinini hafıza kartından okuyamıyormu?, iç belleğe mi atmamız gerekiyor?. Öyle olursa yer problemi yaratacak. Tekrar teşekkürler. Ali.
YanıtlaSilDediğiniz şekilde yapmayı deneyin bize de sonucu söylerseniz sevinirim. Bu hata ile ilgili yarın akşam bir çözüm bulmaya çalışıcam. Şuan için bu sürümü s2,s3 note2 de denedim sorunsuz çalışıyor.
SilArkadaşlar biraz önceki mesajımdan sonra telefon belleğinde son yaratılan iGO dizinini tamamen sildim. Programı çalıştırdım "unsupported voice" desteklenmeyen ses uyarısı verdi. Ok ledikten sonra program çalışmaya başladı. Hafıza kartındaki iGO dizinini demekki gördü. Kurulumu i9000 e yaptım. Daha sonra N7100 Note 2 yi deneyeceğim. Bilginize.Ali
SilProgramı çalıştıran arkadaşlar; Kullandığınız telefonun ekran çözünürlüğünü ve çalıştıran apk versiyonunu da yazar mısınız? böylece hangi çözünürlükte hangi apk kullanılacağı belli olur.
Sili9000 Galaxy S 480x800 ...4-sound_fix-not_scan_DCIM.apk
SilNot: "unsupported voice" uyarısı vermişdi, Ofisdeyim dışarıda olmadığım için sesin varlığını deneyemedim. Bu arada telefon belleğinde tekrar herhalde konfigürasyon için tekrar ayrı bir iGO dizini oluşturmuş. Ali.
bütün programları denedim 4 apk da çalışıyor yanlız tek sorun ilk açışta global cfg bulamadım diyor tamam deyip çıkın sonra dosyalarımdan telefon hafızasında oluşan igo klasörünü silin çalışıyor. external sd deki igo klasörünü kullanıyor program
SilEvet çıktı. Linki yarın akşam eklerim.
YanıtlaSilAynen markette bende bulamadım. 320x240 versiyonunu bekliyorum.
YanıtlaSilBu arada sygic 13.1.0 finali markette çıkmış.
İgo şuan türkiye için markette açık değil o yüzden göremiyorsunuz. Fiyatı 58$ sanırım öyle hatırlıyorum.
SilSygic Final Sürümünü gördüm fakat dün ekleme fırsatım olmadı. Yarın onu da eklemiş olurum.
Biraz önce sorunsuz şekilde kurdum. Kurulumda Problem yaşayanlar için rar dosyalarını bilgisayar üzerinde çıkarıp tekrar dahili hafıza atarak kurulum gerceklestirebilirler. Ben böyle yaptıktan sonra 3.apkyı kurdum ve problemsiz açıldı. Emeği geçenlere çok teşekkürler.
YanıtlaSilSesli yönlendirme çalışıyor mu?
SilÇalışıyordu. Ancak şimdi Global cfg hatası verdi.
SilTelefonun hafızasında oluşan IGO dosyasını silin. (SD carddaki değil)Tekrar deneyin. Ayrıca, hangi çözünürlük için hangi apk dosyasını kurdunuz?
SilKurduktan sonra açınca aynı hatayı yine veriyor. Note 2 ye kurmaya çalışıyorum. Dediğiniz Igo dosyası sadece tel hafızasina kuruluyor bende. Bir türlü çözemedim ya. Kafayı yiyeceğim.
SilSonunda Ki kurdum. Ses dosyasida
SilÇalışıyor
Tarif edilenden farklı bir şey uyguladınız mı, hangi apk yı kurdunuz?
Silemeğine sağlık
YanıtlaSilSes dosyası çalışmıyor, sorun ne olabilir?
YanıtlaSilKurulumsa sorun çıkmıyor, ancak, unsupported voice, please see the log uyarısı çıkıyor. Sorun nedir?
YanıtlaSilProgramı kuran arkadaşlar, sesli yönlendirme çalışıyor mu?
YanıtlaSil2013.03 harita ne zaman yayınlanır.
YanıtlaSilPlay de yanina girdiği için kısa bir sürede gelir diye tahmin ediyorum
SilSes dosyalarında sorun mu var, program çalışıyor, fakat sesli yönlendirme yapmıyor.
YanıtlaSilSes dosyası çalışmıyor, bunun çözümü yok mu?
YanıtlaSil480x800 cozunurlukteki telde apk larin hepsi calisti fakat tel i saga yada sola yatirinca goruntu birbirine karisiyor ama uygulamayi acmadan once teli yana yatirip uyglmyi acinca sorun kalmiyor. bu cok guzel uygulamayi bize kazandirdiginiz icin size cok tesekkurler hocam bu sitede ne aradiysam buldum cok guzel bi site yoneticisinden temizlikcisine kadar:) emegi gecen herkeze tesekkurler.
YanıtlaSilSesli yönlendirmeler de çalışıyor mu, denediniz mi?
Silsesli yonlendirme cok iyi calisiyor yaya modunda en kisa yolu buluyor arac trafigine kapali yol olsun ters yon olsun ilerletiyor yaya modunun hakkini veriyor bide romorklu kamyon:) moduna alip denedim taksilerin kamyonetlerin donebilecegi yerden sokmuyor daha genis yollara yoneltiyor bu igo gercekten cok iyi
Siltlf kendi hafızasında ki igo dosyasını silip tekrar deneyin (sd karttakini değil)
YanıtlaSiladsız arkadaşın dediği gibi yapın ben öyle yaptım oldu (hata alanlar)
YanıtlaSilhasan bey ben n7000 kullanıyorum.igo sorunsuz çalışıyor ancak tlf yan yatırınca görüntüler karışıyor ne yapmam gerek. tşk
YanıtlaSilUygulamayı açmadan önce telefonu yan tutarlarsanız yatay ekranda sorunsuz açılır diğer türlü sorun çıkarıyor Sys.txt dosyasından kaynaklanıyor olabilir bu bunla da yarin ilgilenmeye çalışıcam.
Sil480*320 için de bekliyoruz...
YanıtlaSilSes dosyası çalışanınız oldu mu, yani sesli yönlendirme yapıyor mu?
YanıtlaSilevet calisiyor sesli yonlendirmede yapiyor
SilEvet yapiyor
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilmerhaba bu programı sadece cep telefonları için mi kullanabiliriyoz acaba ? Bende 7 inç navigasyonlu double din teyp var bu prgramı hafıza kartına atıp ondada çalıştırma imkanım var mı acaba ? çözünürlüğü cihazın 480*320...
YanıtlaSilburdaki paylasilan program android isletim sistemli cihazlar icin. sizin cihaziniz herhalde windows ce 6.0 isletim sistemli buna gore aramaniz gerek
Silbaşarsoft sitesinde yeni harita bilgileri paylaşılmış 2013.03(yeni) yazıyor en kısa sürede bekliyoruz hocam :) :)
YanıtlaSilHarita bugün olmadi yarın sitemizde arkadaşlar.
YanıtlaSilAyrica sesli yönlendirme mükemmel çalışıyor tarafinda denendi
arkadaşlar ses değiştirmek istiyorum telin içinde 4 tane ses dosyası var iki sinem bi fadime bide başka . ama programın içinden sadece sinem v178 felan yazan gözüküyo sesi değiştiremiyorum yardım lütfen
YanıtlaSilDiğer/Ayarlar/Sesler ve Uyarılar/Ses Dili/ buradan değiştireceksiniz.
Silolmuyor hocam sadece sinem gözüküyor diğer ses dosyaları gözükmüyor. arkadaşın s3 ünde sorunsuz 4 dil gözüküyor benim i9001 imde sadece bir sinem gözüküyor.
SilHocam bu sorunu ilk sizde gördüm peki dosyaların içinde ses dosyaları mevcutmu yanlışlıkla silmiş olabilir misiniz.
SilUnsupported voice uyarısı veriyor ve sesli yönlendirme yapmıyor. Nasıl düzeltilebilir?
YanıtlaSil320x240 çözünürlüğüde bekliyoruz. Umarım yeni haritayla beraber bu çözünürlükte gelir.
YanıtlaSilben 4. apk yı yükledim sorunsuz çalışıyor. galaxy s3
YanıtlaSil480x800 çözünürlükte yatay/dikey sorunsuz şekilde çalışıyor.Sadece başlangıçta Unsupported voice uyarısı veriyor okadar.Teşekkürler.Samsung galaxy s glide.
YanıtlaSilUnsupported voice uyarısı vermesine rağmen sesli yönlendirme yapıyor mu?
Sil480*800 için siz hangi apk yı kurdunuz?
Sil4.apk yi kurdum dostum.Sesli yönlendirme çalışıyor.Yani bayan hedefinize ulaştınız demişti en son rotada :)
YanıtlaSilNasıl yani, yol boyunca yönlendirme yapmıyor da sadece hedefe varınca mı söylüyor.?
SilYapıyor tüm yönlendirmeleri eksik yapıyor.
Sils2 de çalıştıran var mı arkadaşlar daha önceki bir versiyonda s2 çözünürlüğü olmasına rağmen hata alıyordu ona göre uğraşıcam...
YanıtlaSilBen varım site yönetici olarak S2 sahibiyim bugün bizzat dışarıda denedim 4.apk ile mükkemmel bir şekilde sorunsuz çalışıyor
Silbirinci partın linki bozuk
YanıtlaSilLink düzeltildi.
SilHasan arkadaşım benim de s2 cihazım var ama dahili hafızadaki İGO yu silmeme rağmen hala global cfg not found hatasını alıyorum.
YanıtlaSilprogu her açtığımda tekrar igo yaratıyor dahili hafızaya. hafıza kartındaki klasörü dahiliye taşıdım olmadı. iki tarafada kopyaladım yine olmadı. Şu igoda yüzüm bir türlü gülmeyecek anlaşılan hangi versiyonları denesem hep hata çıkıyor :((
Ümit bey telefonunuzdan tüm igo klasör ve yazılımlarını kaldırın kaldırmadan önce ayarlar/uygulamalar/ dan yüklü igo uygulamaların verilerini temizleyin. Daha sonra telefonunuzun dosya yöneticisi dışında bir dosya yöneticisi ile örneği es file manager gibi telefonunuz da bulunan "device.nng" adlı dosyayı silin. daha sonra telefonunuza igo klasörünü atıp 4. apk dosyasını kurun. ayrıca telefonunuzda hafıza kartı var ise igo klasörünü onun içine değil telefonunun kendi hafıza kartına atıp deneyin. (Son dediğimi anlamış olabilirsiniz. Şöyle açıklıyım USB ile telefonu PC ye bağlayın orda görmüş olduğunuz bölüme atın USB belleğe yani.)
Siligo klasörünü pc den siliyordum ve progu her açtığımda tekrar dahili hafızaya klasör atıyordu. cihaz üzerinden silince sorun çözüldü programı açtım ama 4. apk yı kurmama rağmen şimdide voice hatası alıyorum herkes gibi ve programda çıt bile yok hiç ses alamıyorum ne yönlendirme ne menü sesleri. tüm ayarları full açtım ama bakalım bunu da çözücem inşalah alakanız için teşekkür ederim...
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilteşekkürler. emeğine sağlık.
YanıtlaSilDiğer çözünürlükler ne zaman eklenecek ?
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilŞuan için çalışıyorum en kısa sürede ekleyebilirim umarım
Silya insanda biraz düşünce olur bunun mapi eski map yeni yazarak nedir amaç ?
YanıtlaSilTurkey.Basarsoft_2012.10_121212 map bu oysaki yenisi 2013q1 dir.
Silpoide eski aynı tarihli insanları kandırmayın lütfen.
Zaten konuda yeni harita diye birşey yazmıyor farkında mısınız acaba şuan piyasada bulunan en güncel harita 2012.10 ve oda sitemizde var bu uygulamanın içinde de o var. Burada yeni olan İGO sürümü ve Google Playde yayınlanan ilk sürümü ve bunu türk bloglarında sadece ben bulup ekledim. Ama aldığım emeğin karşılığına bakın.
Silİndirmek yada sitemden yararlanmak istemiyorsan girmezsin amacım hit olsaydı inan neler yapardım.
Bilmiyorum. Bundan sonra sorulan hiç bir soruyada üstteki arkadaştan sonra cevap yazmıyorum isteyen indirir kullanır dener.
YanıtlaSilhasan bey o ustteki arkadas onceki yorumlari okumadan sallamis zaten sizde belirtmistiniz 2013 mapi olmadigini bulunca ekleyeceginizi soylemistiniz
YanıtlaSilhasan bey siteyi simdi gordum cok begendim emeginize saglik
YanıtlaSilBende de çevrim içi trafik çalışmıyor. Trafik özeti ve olay listesi var sadece.
YanıtlaSilHayır yok muhammet bey. Bende ara ara bakıyorum gelişmeler çıkarsa ilk buralarda olur zaten :)
YanıtlaSilTeşekkür eder, kullanabilmek için bir an önce yeni çözünürlüklerin eklenmesini bekleriz. (1280x800) Saygılarımızla
YanıtlaSildostum gercekten iyi bir iş cıkarmısın. ellerine kollarına klavyene sağlık
YanıtlaSilemekleriniz için teşekkürler.
YanıtlaSilsitedeki sygic'i yüklemiştim. yükledikten sonra yakacık vergi dairesini arattım yeri değişti diye halen eski yeri çıkıyor. haritada mı sorun var dedim sildim direk apk yı kurup kendi içinden haritayı indirdim ama onda da aynı şey var.
buda şu oluyor en güncel en iyi harita başarsoft'a ait, igo zaten başka bir dünya. ikisi birleşince de tam anlamıyla kullanabilecek bir yazılım ortaya çıkıyor.
başarsoft'tan bence şaşma 5 senedir navigasyon kullanıyorum hem telde hemde navigasyon cihazı olarak en günceli ve güncellemenin de en sağlamı başarsoft'un oluyor. bir önceki mesajımda da yazmıştım sygic yükledim yakacık vergi dairesi binası değişti igo'da yani başarsoft haritasında bu güncelleme yapılmış diğerlerinde ise 2013 güncellemesi yapıldığı halde halen eski binasının adresi bulunmakta.
YanıtlaSilBir çoğunuzun da zaten söylediği gibi arkadaşlar bende Başarsoft haritalarını destekmelekteyim. En güncel harita ve poiler onlarda diyebilirim. Başarsoft haritası kullanan İGO'da direk olarak en iyi navigasyon adayı oluyor böylelikle
YanıtlaSil7 inç tabletime yükledim sorunsuz çalışıyor haritası sygic ten daha iyi samsung telefonumada yüklemeyi istiyorum fakat 240x320 apk sı yok en kısa zamanda onuda yüklerseniz sizden kralı olmaz Şimdiden teşekkür ederim güzel bir site
YanıtlaSilemeğinize sağlık teşekkürler
YanıtlaSilsitenizden sygic 13.1 final i kurdum fakat haritada ilçe ayrıntıları(cadde,sokak ) hiç yok ,sadece ana güzergah var.bun da inşallah vardır.şu an bunu indiriyorum.Yinede ellerinize sağlık.teşekkürler
YanıtlaSilslm öncelikle teşekkür ederim emekleriniz iiçin hasan bey bende HTC ONE V var ama igoyu kuruyorum teli yan çevirdigimde yarım kalıyo ekran apk ların hepsinide denedim aynı YARDIM LÜTFEN SAYGILARR
YanıtlaSilHocam öyle küçük bir sorun var. Yan ekranda açmak için telefonu yan tutup uygulamayı öyle başlatın.
Silapk ların 800-480 hangisi bilgisi olan lütfenn
YanıtlaSil4.apk dosyasını yükle
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSiltamam gardaş yan çevirip açtımmı oluyo inşalla o sorunda giderilir emekleriniz için allah razı olsun SAYGILAR
SilTeşekkürler sorun çözüm hattı gibiyim inşallah onu da halledecez
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilhasan bey diğer tarafta navitel ile ilgili bi soru sormuştum cvb alamadım q3 mapi tam indiremiyorum bi türlü sorun ne olabilir acaba
YanıtlaSilİndiremiyorum derken tam anlayamadım kusura bakmayın
Sil200 küsür mb filan oluyor indirme tamamlandı diyor tele atıyorum harita yok atlas filan diyor bende mi sorun linkte mi anlayamadım bi türlü başka buna benzer sorun belirten olmamış ama..
SilO dosya yaklaşık 1GB. Yani siz tam olarak indiremiyorsunuz.
Siltelefonu yan yatırınca ekrandaki karışma sorunu çözüldümü acaba?
YanıtlaSilYan ekran da çalıştırabilmek için telefonunuzu yan tutun ve uygulamayı başlatın o zaman sorunsuz yan ekranda açılır.
SilDediğiniz şekilde sorunsuz çalışıyor. Fakat yan tutup uygulama açıldıktan sonra tekrar dik konuma alındığı zaman ekran yine karışıyor. Umarım bunun için bir çözüm bulunur.
SilEmeğinize sağlık....
sadece ankaramı var bunda izmir vs. yokmu yada benmi bulamadım
YanıtlaSilOlmaz mı Murat bey. Tüm Türkiye var içinde.
SilTeşekkürler.
YanıtlaSilHakan bey igo 2013.03 haritasını ne zaman yayınlarsınız
YanıtlaSilBende hala bekliyorum kesin bir tarih yok
Sil4 apk yi ayrı ayrı kurmama rağmen global_cfg not found hatası veriyor. ne yapmam gerekir
YanıtlaSilHasan bey teşekkür ederiz.Galaxy NOTE1 de 4.yü kurdum ve sorunsuz çalışıyor.global_cfg not found hatası alanlar.Telefonun kendi hafızasına kurulan igo dosyasını kaldırınce çalışıyor.Ben böyle yaptım.
YanıtlaSilselam ace2 2.3.6 eskı jelly bean olmayan surumde çalışıyormu acaba ..
YanıtlaSilBu versiyon için emin değilim ama popüler konularda en başta bulanan yazıdan uygun çözünürlüğü indir kesin çalışır.
Sil200 mb lik dosya ındırdım hatalı mı sızce 1gb mı olmalı. bıde içinden çıkartırken sureklı onay ısteme bı turlu bıtmıyo.
YanıtlaSilöncelikle paylaşım için teşekkürler hasan bey, note 2 de unsupported voice hatası veriyor. klasörde 4 farklı ses var ama sadece bir tanesi görünüyor.
YanıtlaSilFarklı apk dosyaları ile deneyin
Silhocam bıde rar dosyasının içinden çıkan ilk dosyayımı rakamlarla olan yoksa ucuncu sıradakı igo dosyasınımı atıcaz ayrıyeten çözunurluk dosyası daatmamıza gerek varmı
YanıtlaSilTam olarak anlayamadım ne demek istediğinizi siz indirdiğiniz İGo dosyasını atın telefona ve apk dosyasını kurun bu kadar zaten
Sillutfen yardımm
YanıtlaSilhasan hocam ace2 için hangı lınk ten ındırmeliyim
YanıtlaSil1.ve 2. link 200 mb 3. link 147. ve ayriyeten çözunurluk le berabar mı kurucam bıde telefonumda dosya tanınmıyor gıbı bışey uyarısı verıyoo
Siz bana facebook sayfamız üzerinden ulaşın sanırım çok iyi bir bilgiye sahip değilsiniz burdan anlatmak uzun sürecek
Silok hocam lutfen eskısını kaldırdım..... bulut zinnur facemm
SilSitemizin sağ tarafında facebook yazıyor ordan sayfamızı beğenip mesaj atın.
Silİndirdiğim dosyayı harici sd karta kopyalayıp kurduğumda bende Global cfg dosyası bulunamadı hatası aldım. Daha sonra klasörü telefon hafızasına kopyalayıp kurdum ama bu defa apk.ları İGO dosyasının içine atarak kurdum ve şimdi sorunsuz çalışıyor. Belki telefon hafızasına kopyalamak belki de apk.ları İGO klasörünün içine atmak sorunumu çözdü, hata alan arkadaşlar sizlerde deneyin.
YanıtlaSilve tabikide paylaşım için teşekkürler....
854/480 ne zaman çıkar acaba
YanıtlaSilYıldaray bey sürekli çalışmaktayım elimden geldiğince yeni çözünürlükler yeni versyonlar eklemeye çalışıyorum. Ama kesin bir tarih veremem
Silçok teşekkürler cevap için...
Silprogram açılışında "Unsupported voice, pleace see log." uyarısı alıyorım. program çalışıyor ama sadece Türkçe Sinem ses seçeneği var. sd kartta voice klasörünün içerisinde 4 tane daha zip dosyası mevcut.
YanıtlaSilbu sorunu nasıl çözebiliriz??
SilUygulamayı tamamen kaldırın telefondan sonra 4. apk dosyasını yüklemeyi deneyin.
SilDiğer çözünürlükler ne zaman eklenecek?
YanıtlaSilTeşekkürler.
480x320 çözünürlülük ne zaman eklenecek
YanıtlaSilÇalışıyorum arkadaşlar elimden geldiğince kısa zamanda eklemeye çalışcam şimdilik bir eski sürümü kullanın
Sil960x540 çözünürlük desteği olan model ne zaman eklenir acaba?
YanıtlaSilEmre bey onun için şimdilik bir eski sürümü kullanın kısa zamanda tüm çözünürlükler eklemeye çalışıyorum
SilÇok teşekkürler. Note 2 de sorunsuz çalışıyor.
YanıtlaSilBir türlü global_cfg hatasını düzeltemedim. Telefonum galaxy s2
YanıtlaSilAcaba rar dosyalarının hepsini mi çıkarmak gerekiyor
Tabi kide rar dosyaları part part hepsini indirin birini çıkar dediğinizde hepsini toplu olarak çıkarır.
SilMerhaba
YanıtlaSilÇalışıyor ancak, tmc datası eksik geliyor, bir önceki versiyona göre. Şöyleki 235654 versiyonda gelen tmc sayısı 800 iken bu versiyonda 60 civarı. (aynı anda)
Bu testi yanyana yaptım.
SAFARİ
YanıtlaSilKurulumu yapamayan arkadaşlar .rar dosyalarının içinden çıkan İGO klasörünü .apk yı kurmadan önce telefonunuzun dahili dopolama alanına kopyalayın kurulumu sonra yapın.
31232478924382492094 > Primo_9.6.22.290143 - GooglePlay 27_03_2013 > sdcard > iGO > (KOPYALA) > (Telefon Dahili Hafızası) > (.APK dosyasını aç kuruluma başla)
Global cfg dosyası bulunamadı Hatası ALANLAR DİKKAT!
YanıtlaSilAdım adım anlatıyorum.
1) Programı direkt hafıza kartınıza atın yada telefon hafızasına ve kurulumu yapın.
2) program kurulduktan sonra Global cfg dosyası bulunamadı hatası veriyorsa. tmm deyip çıkın programdan.
3)İndirdiğiniz ve telefona attığınız İGO dosyasının içinde bulunan tüm dosyaları [(content) (license) (branding.zip)(data.zip)] kopyalayın.
4) kopyaladığınız dosyaları telefon hafızasında (sd kartta) oluşan İGO klasörüne atın ve tekrar programı çalıştırın.
öncelikle bu paylaşımı yapan hasan arkadaşımız zaten KRAL adam sizde kralsınız bir programı merak edip zar zor indirip kurması ve hata alması okadar zor oluyoki ve sizin gibi paylaşımıcı insanların bilgileri paylaşması ve programın açılması :) sizin gibi insanlara ülkemizin ihtiyacı var herşey için teşekkürler
Silteşekkür ediyorum , sayende sorunsuz bir şekilde yükleyebildim.
SilUSTA ELİNE KOLUNA SAĞLIK SEN VARYA 10 NUMARASIN
YanıtlaSilerror veriyor."out of memory" yazıyor, altındada rakamlar. Biyerde yanlışmı yapıyorum.
YanıtlaSilHafızanız yetersiz sanırım
Silkardeş teşekkür ederiz. birşey sormak istiyorum. içinde sadece türkçe ses dosyaları var. ingilizce ses dosyaları nasıl bulup ekleyebilirim. saygılar
YanıtlaSilİletişim bölümünden mail adresinizi gönderirseniz ses dosyalarını alabilirim.
SilMerhaba,
YanıtlaSilÖncelikle programı yayınlayan arkadaşa teşekkür ediyorum..
Programı kurdum ancak ;Galaxy S2 açılırken işlem durduruldu hatası veriyor.. Eski IGO 'yu kaldırdım.. neden olabilir ? Sevgiler
Bende s2 kullanıyorum fakat hiç bir sorun yok bir yerlerde hata yapıyor olmalısınız.
SilHasan Bey cevap için teşekkürler..
SilMevcut IGO 'yu kaldırdım, buradaki 3 linki download ettim, ardından Telefonun kendi hafızasına klasör olarak attım ve APK 'yı çalıştırdım.. Yükleme yapıldı ancal IGO açılıyor dediğinde ekranım kapkara kalıyor ve IGO durduruldu diyor.. Anlam veremedim..
Telefonunuzun içinde daha önce kurulmuş bir igo kalıntısı olabilir. Birde farklı apk dosyalarını denediniz mi? ben en son apk dosyası ile çalıştırmıştım. Son olarak cihazın içinde device.mng adında bir kalıntı varsa onu da silip deneyin.
SilHasan Bey çok teşekkür ederim.. Programı kaldırdım, IGO 'ya ait ne varsa sildim, yeniden kurdum şimdilik çalışıyor..
SilEmeğinize sağlık..
Sevgiler
Hasan Bey bu başlıktaki IGO 'yu yükledim.. Buna ilaveten yüklemem gereken, güncellemem gereken bir durum var mı ?
SilSevgiler
sadece apk dosyaları olan indirme linki de olmalı
YanıtlaSilkardes Samsung Galaxy icin en yeni versionu bumu? birdelinkler ölmüs tesekkür ederim.
YanıtlaSilEvet şuan için en yeni igo bu
Silgerçekten yararlı bir sürüm olmuş. eski my way in üstüne on numara olmuş. sayenizde güncelledim . Teşekkürler. Ama bir sorum olcaktı eski myway de ki favori yerleri primoya atma imkanı yokmudur.
YanıtlaSilFavorileri atmak için eski igo da ki Content/profile/01 içinde ki dosyaları yeni igo içine atın
Silhocam bu versiyonu kurdum çak,lıştı ancak tts olayını sesleri beceremedim. neden çalışmaz . nuance kurdum. tts ler aktif değil igo primo ayarlar bölümünde
Silcontent altında profile klasörü yok maalesef ekran görüntüsünde içindekilerhttp://l1304.hizliresim.com/18/f/m1rsx.png
Silhocam tts için nuance klasörünü dahiliye atamıyorum . dahili yolu yok.s5670 samsungta. bu versiyonu kurdum çalışıyor navigasyon. ancak tts nuance dahiliye atamadığım için olmuyor. Root felan lazım demeyin lütfen. Teşekkürler...
YanıtlaSilteşekkürler tekrar tekrar emekleriniz için bunuda yazmak zor değil hani araştırmadan yapamayanlar gerçekten bilmiyorlar deneme yanılma ile yapılabilecek birşey.ben ilk igo primo yu bir tanıdığın s3 üne yükledim ve hiç soru yazmadım siteye yükleyenede ama en az 2 saat uğraştırdı sorun çözünürlükte imiş demekki.şimdi bu sürümü galaxy minide deneyeceğim.ilk verdiğiniz igo primoyu çalıştırdım sesler karışık çıkıyordu bende dosyaları sildim öyle yükledim.şimdi yeniden başlıyorum deneme yanılmaya elinize sağlık iyi çalışmalar
YanıtlaSilSayın Hasan Bey deneme yanılma başarı ile tamamlanmış ve galaxy minide hemde bir önceki sürüme istinaden daha fazla Türkçe içeren bir menü ile igo primo çalıştırılmıştır emeğinize teşekkür ederim.ilk denemede çalıştıramadım sebebi 240x320 ui dosyası yok dedi hemen data dosyasını diğer datanın üstüne yazdırdım.önceki verdiğiniz sürümdeki 320x240 dosyasınıda bu sürüme ekledim.ayrıca missing ve keyboar ini dosyalarınıda ekledim.şu an hiçbir hata vermedi önceki sürümündeki hatada dahil.emeğiniz büyük teşekkürlerim az ama yinede çok teşekkürler ederim.biraz uğraşsalar yapılmayacak birşey değil.dosya üzerine dosya yazma olayıda çok güzel bu şekilde daha hızlı bir kurulum gerçekleşiyor.
YanıtlaSilBu bilgiler ve güzel yorumunuz içinde ben teşekkür ederim
Siliyi geceler yeniden Hasan Bey bugün navigasyonu test ettim.4 yerde gps koptu ama yaya gidiyordum.2 yerde öncedende kopmuştu ama önemli değil.cihazda eskidi ondan sorunda olabilir nede olsa galaxy mini.izninizle bunu kullanacak olanlara tavsiyem internet erişimine kapatarak yapsınlar kurulumu.zaten bunuda yukardaki yorumlarda belirtmişsiniz.önceki sürümü kurduğumda 3g açıktı ve ingilizce olduğunda sanırım yanlışlıkla online trafiği açtım baya bir uyarı verdi haritada bir sürü ışıklar felan.sonra bunu yükledim ışıklar yok zaten çevrimiçi trafiğe hiç girmiyorum.birde biraz araştırlarsalar bende linki kırık gördüm ama asıl önemli olan ana dosyalar indi o yüzden sorun olmadı.artıları saymakla bitmez yolda ilerlerken daima sesli yönlendirme çalıştı açılış ekranında alltan geçen mavi şerit yok direk açılıyor hata vermeden.missing ve keyboard ini dosyalarını igo my way konusundan indirdim.cihazda yandex shell kurulu olduğu için kasma yapıyor haliyle ama sorun değil en azından bulunduğumuz sokağın eski ve yeni ismi bir arada.birde ses dosyası kullanacak olanlar tur22f olan yani eda diye geçen ses dosyasını tek kullansınlar.çünkü 4 dosyadan birinde macar erkek sesi var tahminim 4.1 yazanda.bir önceki sürümde ses karışması vardı belkide bu yüzden olabilir diye düşünüyorum.umarım sizin bilgileriniz ışığında kurmayı başarabilenler çıkar bir değil 1000 teşekkür bile az.sonuçta bunun önceki bir sürümünü galaxy s3 kurdum millet kuramazken.2 saatimi aldı ama millet çözünürlük dosyasına çok takılıyor sonuçta oda ingilizce.önemli olan haritalar speedcam ve türkçe ses dosyaları.demem o ki gerçekten güzel çalışıyor program şimdilik yaya olarak denedim kısmetse birgün araçta denerim.firma bulmadada çok güzel.1000 lerce teşekkürler Hasan Bey başarılarınızın sürekli olmasını dilerim.
SilBu güzel ve açıklayıcı yorumlarınızdan dolayı ben size teşekkür ederim. Bugün İzmir'den döneceğim yarında diğer geri kalan çözünürlükleri siteye ekleyeceğim biraz sizin yöntemden de yardım alacağım umarım anlımızın akı ile bu işi de hallederiz.
Silkusura bakmayın Hasan Bey yorum biraz fazla uzun olmuş.missing dosyasını rar dan çıkarıp klasör halinde /sdcard/igo dosyasına atacaklar.keyboard ini de klasörden çıkarılıp direk aynı yere atılacak.yanlış anlamayın sizin için yazmadım ama rar lı olarak atanlar olabilir.türkçe ses dosyası olara ( tur22f eda )tek kullanılsın.birde wifi yada 3g açık kullanılmasın.özetlemem lazımdı ama üst yorumda uzamış.çözünürlüğü başka sitelerdende bulabilirler.İşiniz zor Hasan Bey inanın sizin yerinizde olsam uğraşmam sadece sizin bilgileriniz ışığında tanıdıklar için uğraşıyorum ama pek ilgilendikleri yok.Anlayacağınız kimse için değmiyor.Saygılarımla.
SilLinkleri yeniler misiniz tek link şeklinde
YanıtlaSilhocam linkler kırık :(
YanıtlaSilLinkler düzelmiştir herhangi bir sorun yok.
SilÇok teşekkür ederim. 7" tabletime kurdum, 3. apk ile çalıştı. elinize sağlık
YanıtlaSilyine yeni yeniden teşekkürlerimi sunarım. birde sıkıntım var yardımcı olabilir misiniz? Samsung note1 var. kurdum herşey çok güzel çalışıyor. ancak ekranı döndürme işlemi yapmıyor. dikey açarsam dikey, yatay açarsam yatay. sanki çeviriyormuş gibi oluyor ancak döndürmüyor.(tüm apklardan ayrı ayrı kurdum hep aynı - 1280x800) saygılarımla.
YanıtlaSilProgramı açmadan önce ekranı yan tutun, o şekilde açın. Benim de aynı problemim vardı. Program nasıl başlarsa o şekilde devam ediyor; sonradan değişmiyor. S3 kullanıyorum. İyi günler.
SilMerhaba oncelikle paylaşım için teşekkürler. Programi kullandıktan sonra internet üzerinden data alisverisi yaptigini fark ettim. Bunu engellemek mümkün mü? bir yerler ile imeiizi paylasiyor olabilir mi?
YanıtlaSilgardaş 10 numarasında şu bizim igo dediklerini yaptığım halde kurulumu ''content error 2' hatası verdi global _cfg not found la birlikte
YanıtlaSilkralını denedim olmuyor dostum cfg hatası alıyorum zaten su apk kurma olayı kıllandırdıydı beni bu paylaşımın malesef fiyasko yinede emeğine sağlık güncel igo yu denemek nasip olmadı
YanıtlaSilKurulum adımlarına dikkat ederseniz sorun çıkmaz. (hafıza kartı dediği kısım-mesela ben note1'e haricen taktığım karta kurduğumda aynı sorunu yaşadım ancak kendi 16gb belleği içerisine kurdum hiçbir sorun çıkmadı) saygılarımla.hy
YanıtlaSildediğiniz gibi sistem hafızasına kurmak gerekiyor ve cfg hatası alanlar yorumları takip edip sorunu çözebilirler yepyeni ful türkçe menü igo iyi seyirler bu paylaşımları yapan arkadaşlar umarım emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırlar
YanıtlaSiligoyu indirdim
YanıtlaSillicense ve co*ntent dosyası çıktı ,
aynı dosyaya 1280*720 den çıkan data zip ini de attım fakat s3 telefonumda apk dosyasını bulamıyorum
sadece license content ve data var
apk dosyası hangisinin içinde
Selamlar Hasan bey büyük araçlara (tır) özel bir navigasyon programı varmı acaba avrupa haritalarınında yüklenebileceği, mesela büyük araçların girmelerinin yasak olduğu veya tehlike arz edebileceği yolları rotaya katmayan bir program
YanıtlaSilSygic track sürümü var bu akşam eklerim siteye
SilSes paketinde sıkıntı var galiba 3 nünde sesi aynı bir de farklı ses var toplamda iki ayrı ses var. yeni ses paketleri yükleyebilir miyiz acaba . paylaşımınız için de teşekkürler...
YanıtlaSilelinize emeğinize sağlık.
YanıtlaSilGALAXY NOTE 2 1280X720 çözünürlükte sorunsuz yüklendi, çalışıyor.
YanıtlaSilProgram açılırken bi xml hatası veriyor ama tamam deyince program çalışmaya devam ediyor.
Kurulum gerçekten aşırı basit.
Ellerinize sağlık.
Öncelikle Emeği geçen Herkese Çok Teşekkür Ediyorum. Arkadaşlar global_cfg not found Hatası Veriyor İse Apk Dosyalarını İgo Klasörüne Taşıyarak Ordan Kurmayı Denesinler. Bende Ayn Hatayı Veriyordu Ve Sorunu Çözdüm. Tekrar Teşekkürler Hasan Bey.
YanıtlaSilelinize sağlık ama benim telimde yan çevirdiğim zaman ekran yarım oluyo lg p970 800*400
YanıtlaSilpardon çözünürlük 480*800 lg p970 yardımcı olursanız sevinirim şimdinen teşekürler
SilBu sorun malesef ki var uygulamayı yan açmak için telefonu yan tutup uygulamayı öyle başlatın
Sil