android Sitem olarak ilklere ve yeniliklere imza atmaya devam ediyoruz.
Arkadaşlar İgo yazılımı Google Playde kısa bir süreliğine ücretsiz olarak yayınlandı peki biz ne yaptık bu kısa sürede sizler için gereli tüm dosya ve bilgileri indirdik sizinle paylaşmak için elimizden geleni yaptık.
Uygulama şimdilik 800x480 and 1024x768 and 240x320 çözünürlükleri için buluyor. En kısa zamanda sitemize diğer çözünürlükleri de eklenecektir.
Uygulamanın için de;
- Apk:
- Original Data and Branding (1024x768, 800x480)
- İGO dosyası (content ve licence dosyaları)
- Harita,Poi,Building,Dem vesaire dosyalar yoktur.Bunları önceki igonuzdan ilgili yerlere kopyalayın.
- 240x320 data
Gerekli dosyaları indirmek için yapmanız gereken.
- Alttaki ki linke tıklayarak sitemize giriş yapın ve konu altına teşekkür mesajını bırakın. Üye değilseniz öncelikle üye olmanız gerekmektedir.
- iGO Primo isr FREE 9.6.22.316005 (17 Temmuz 2013)
.jpg)


Siteden faydalanabilmek için üyelik şartı mı getirildi? Bu yeni mi çıktı?
YanıtlaSilSitenin eski hali gitti bir siteyi daha kaybettik anlaşılan. Eskiden ne güzel direkt indiriyorduk. Sonra sitede linkler kısaltma sitelerine çevrildi şimdide üye olmayan indiremiyor. Yakında indirmek için daha farklı şeylerde istenirse şarşırmam. Demekki bu siteninde sonu gelmiş sık kullanılanlarda tutmaya gerek yok. Zaten diğer sitelerden alınıyor ve eski özveri gösterilmiyor.
Sil@Gokhans, sitemizde artık yasal olmayan paylaşımlar yapılmıyor bu yüzden tüm linkler kaldırıldı. Forumda da link paylaşımı yasak fakat arkadaşlar özel mesaj yolu ile de sizlere yardımcı olmaya çalışıyor.
SilBen elimden geleni yeterince yaptığımı düşünüyorum. Başımı da derde sokmak istemem. Özveri konusunda ise hala elimden geleni yapmaktayım. Fakat herkes hazırcı benim gösterdiğim özveriyi neden sitemizi ziyaret eden arkadaşlar da göstermiyor. Sadece bir yazıyı günde 200 kişi ziyaret ediyor ama sadece sorunu derdi olanlar yorum bırakıyor. Yada forum kurduk belki güzel bir ortam olur diye kaç kişi geldi iki sohbet etti? Bu yüzden bundan sonra bu şekilde devam edilecek. Anlayışınız için teşekkür ederim.
Haklısınız,
SilAncak insanlar hazıra alışınca,
malum...
önceki igo sürümüne göre ne gibi farklılıklar var yüklemeye değer mi _?
YanıtlaSilönceki igo sürümüne göre ne gibi farklar var yüklemeye değer mi _?
YanıtlaSilteşekkürler emeğinize
YanıtlaSilkurup kullanan yok mu ?
YanıtlaSil320x480 ne zaman yayınlanır hocam ?
YanıtlaSilarkadaşlar igo primo sizde yol bakım ve çalışma simgelerini gösteriyor mu ? trafik akışı filan ?
YanıtlaSilkardeşim öncelikle teşekkür ederim.
YanıtlaSileski usul burdan devam acılsın bence üyelik yoktu iyiydi üye olduğumuz yerlerde var ordada mevcut buranın bağımsızlığı ilgimi cekerdi
YanıtlaSilbu sürümde googledan arama yok daha önce yayınlananı kullanıcam artık mecbur
YanıtlaSilbu sürümde google aramanın neden kaldırıldığını bilen varmı sürekli kullandığımız bir özellikti?
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil320 480 cözünürlüklü telefonlar şu an için malasef bekleyeciğiz
YanıtlaSilyüksek çözünürlük apk dosyaları lazım
YanıtlaSilslm site ve özellikle hasan bey gayet başaralı çaılışıyor bence bazı insanlar karşılarında sadece pc var ben istiyorum o veriyor sanıyor karşılarında bir insan olduğu gerçeğini unutuyorlar link bende igo primo var bununla değiştirmeme gerek var yani değer mi yükleyen arkadaşlar cevap verirse sevinirim link gelince kurar ve artılarını eksiklerini bende yazarım teşşekkürler
YanıtlaSils2'de açılışta "igo durduruldu" hatası alıyorum.
YanıtlaSilTEŞEKKÜRLER BAKALIM OLACKMI
YanıtlaSilteşekkürler bi kurayım yorum yazarım
YanıtlaSilTEŞEKKÜRLER BAKALIM OLACKMI
YanıtlaSilTşkler
YanıtlaSilTşkler
YanıtlaSilMerhaba arkadaşlar
YanıtlaSilMerhaba kurulu anlatmamışsın eski sürümünü kaldırıyor muyuz bunu yüklemek için
YanıtlaSilüye nasıl olunuyor
YanıtlaSilforum sitesinde çalışma var girilmiyor.
YanıtlaSilS4 içinde geçerlimi hasan bey yoksa ıgo primo HD yi kullanmaya devammı edelim?
YanıtlaSilMerhaba Hasan bey ,bende samsung galaxy s4 için ıgo primo HD yüklü bunu yüklememe gerek varmı?Yüklersek çalışırmı? Teşekkürler
YanıtlaSiltesekkurler
YanıtlaSiliyi
YanıtlaSilteşekkür...
YanıtlaSils3 te ekran çözünürlük hatası veriyor açılmıyor.
YanıtlaSilÇalıştı.. Eski sürümden Data ve Branding zipli klasörleri igo klasörüne kopyaladım.Bu kadar.
Silçalıştı --eski sürümden Data ve Branding zipli klasörleri igo klasörüne attım. kurulumu yaptım.Bu kadar.
YanıtlaSilnasıl yapabildiniz
Silslm hasan bey hayırlı bayramlar ellerinize ve emeginize saglık bende s3 var yan cevirince dönmüyor sebebi ney olabilir SAYGILAR
YanıtlaSilslm hasan bey bayramınız kutlu olsun elinize ve emeginize saglık bende s3 var igo teli yan cevirince dönmüyor sebebi ney?
YanıtlaSilMerhaba link alabilirmiyim lufen ?
YanıtlaSilsagol İlke kardeşim linklerin geldi indirdim. emeğine sağlık
YanıtlaSilsagol İkle kardeşim. eline emeğine sağlık
YanıtlaSilslm arkadaşlar bu sonsurumu yukleyemiyorum öceki hata veriyor mecbur sildim destek bekliyorum. SAYGILAR
YanıtlaSillink almak istiyorum s3 mini için teşekkürler
YanıtlaSilselamlar; lütfen cevap istiyorum
YanıtlaSilanlatıldığı gibi indirdiğim rar dosyalarını zipten çıkadım. apk. dahil İGO klasöründe oluşan bu dosyaları olduğu gi S3 sd karta kopyaladım. ancak kurulumdan sonra global_cfg not found yazısı çıkıyor. yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler
YanıtlaSilEMEĞİNE SAĞLIK...
YanıtlaSilTEŞEKKÜR
YanıtlaSilemeğinize sağlık
YanıtlaSilBenim anlamadığım, indirdiğim rar dosyasından 4 tane APK dosyası çıktı. Ben bu dosyarları telefonumun hangi bölümüne( Telefon,hafıza kartı) ve hangi klasöre kayıt edeceğim. Ve nasıl çalıştıracağım. Nedense hiçbir yerde ayrıntılı açıklayan bir yer bulamadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. TEşekkürler.
YanıtlaSilTesekkur
YanıtlaSil