Root Yapımı:
1. Telefonu usb debug moduna alın(telefonda ayarlar>uygulamalar>geliştirme>usb hata ayıklamasını işaretleyin), ayrıca ayarlar>uygulamalar>bilinmeyen kaynaklarıda işaretleyin
2. Sonra usb kablosu ile telefonu bağlayın, bir kaç sürücü yüklenecek sürücülerin tamamının yüklenmesini bekleyin.
3. Dosyayı indirip masaüstüne çıkartın. DOSYA LİNKİ
4. runme.bat dosyasını çalıştırın, 2 dakkika kadar sonra telefon yeniden başlayacak, bekleyin ALL DONE!!! yazısı çıkınca kabloyu çıkarın..
Telefonunuz artık ROOTLANDI!!! Tebrikler!!!
Unroot Yöntem:
1.Telefonu usb debug moduna alın(telefonda ayarlar>uygulamalar>geliştirme>usb hata ayıklamasını işaretleyin),
ayrıca ayarlar>uygulamalar>bilinmeyen kaynaklarıda işaretleyin
2. Sonra usb kablosu ile telefonu bağlayın, bir kaç sürücü yüklenecek sürücülerin tamamının yüklenmesini bekleyin.
3. Buradaki dosyayı indirip masaüstüne çıkarın.
Dosya Linki
4. Runme.bat dosyasını çalıştırın, 2 dakka kadar sonra telefon yeniden başlayacak, bekleyin ALL DONE!!! yazısı çıkınca kabloyu çıkarın..
Not: Unroot yöntemini buradaki yöntemle rootlanmamış cihazlar için kesinlikle kullanmayın cihaz kullanılmaz hale gelebilir.
Not: Anlatılan yöntem kullanıcılar tarafından denenmiş ve başarılı olunmuştur.
Not: Telefonunuzda oluşabilecek hasarlardan sorumluluk kabul etmem.
1. Telefonu usb debug moduna alın(telefonda ayarlar>uygulamalar>geliştirme>usb hata ayıklamasını işaretleyin), ayrıca ayarlar>uygulamalar>bilinmeyen kaynaklarıda işaretleyin
2. Sonra usb kablosu ile telefonu bağlayın, bir kaç sürücü yüklenecek sürücülerin tamamının yüklenmesini bekleyin.
3. Dosyayı indirip masaüstüne çıkartın. DOSYA LİNKİ
4. runme.bat dosyasını çalıştırın, 2 dakkika kadar sonra telefon yeniden başlayacak, bekleyin ALL DONE!!! yazısı çıkınca kabloyu çıkarın..
Telefonunuz artık ROOTLANDI!!! Tebrikler!!!
Unroot Yöntem:
1.Telefonu usb debug moduna alın(telefonda ayarlar>uygulamalar>geliştirme>usb hata ayıklamasını işaretleyin),
ayrıca ayarlar>uygulamalar>bilinmeyen kaynaklarıda işaretleyin
2. Sonra usb kablosu ile telefonu bağlayın, bir kaç sürücü yüklenecek sürücülerin tamamının yüklenmesini bekleyin.
3. Buradaki dosyayı indirip masaüstüne çıkarın.
4. Runme.bat dosyasını çalıştırın, 2 dakka kadar sonra telefon yeniden başlayacak, bekleyin ALL DONE!!! yazısı çıkınca kabloyu çıkarın..
Not: Unroot yöntemini buradaki yöntemle rootlanmamış cihazlar için kesinlikle kullanmayın cihaz kullanılmaz hale gelebilir.
Not: Anlatılan yöntem kullanıcılar tarafından denenmiş ve başarılı olunmuştur.
Not: Telefonunuzda oluşabilecek hasarlardan sorumluluk kabul etmem.



öncelikle emek ve zaman harcadığınız için teşekkur ederim. xperıa neo v(MT11İ) telime anlattığın işlemleri uyguladım anlattığınız gıbi donanım yuklemesi tel kapanıp açılması vs hepsi oluştu ve all done yazısı cıkınca usb yı çıkardım ama hiçbir root yetkısı alamadım acaba anlatımda bır eksiklik olabılırmı yada tellemi alakalı yardımcı olusanız sevinirim.
YanıtlaSilgerçekten çok yardımcı oluyorsunuz teşekkurler.
YanıtlaSilElimde bu tür bir cihaz olmadığı için sadece derlemelerden yazıyorum bunu yoksa deneyerek size tabi ki bilgi veririm. Ayrıca Samsung cihaz olsa yine her türlü bir cevap verebilirim fakat Sony hiç kullanamadığım için bir şey söyleyemiyorum kusura bakmayın gerçekten.
Silgerçekten çok teşekkürler internette samsung model telefonların root ve unroot lanması çok kolay bir çok sayfa var ama benim telefon için (xperia s) zor bulunuyo yada ben zor buldum ama sayenizde unrootlamış oldum tekrar teşekkür ederim
YanıtlaSilUnroot için olan dosya silinmiş hocam. Bir daha UPLOAD etseniz. Bir türlü unroot yapamadım.
YanıtlaSilUNROOT için olan dosya silinmiş hocam. Bir daha upload edebilirmisiniz?
YanıtlaSil