Daha önce ki yazılarımızda Galaxy Ace 2 2.3.6 için Root yapmayı anlatmıştık. Konuya ulaşmak isterseniz tıklayınız.
NOT: Bu anlatım 4.1.x sürümü için geçerlidir. Lütfen farklı sürümlerde kullanmayınız bu sizin içinde pek sağlıklı olmayacak bir durumdur. 2.3.6 için üstten Root anlatıma ulaşabilirsiniz.
CWM YÜKLEME ANLATIMI;
- Gerekli dosya için TIKLAYIN ve telefona atın
- Telefonu kapatınız.
- Ses açma + Orta tuş + Güç tuşuna aynı anda basarak telefonu açınız.
- Açılan menüde ses tuşları ile hareket ederek apply update from sd card seçeneğine geliniz güç tuş ile seçiniz
- Açılan menüden hafıza kartına attığınız CWM.zip dosyanı bularak güç tuşla seçiniz yükleme işlemi bittiğinde telefonunuza ClockworkMod Recovery yüklenmiş olacak.
- Telefonunuzu yeniden başlatınız.
ROOT YÜKLEME ANLATIMI;
- Gerekli dosya için TIKLAYIN ve telefona atın
- Telefonu kapatınız.
- Ses açma + Orta tuş + Güç tuşuna aynı anda basarak telefonu açınız.
- Açılan menüde ses tuşları ile hareket ederek apply update from sd card seçeneğine geliniz güç tuş ile seçiniz
- Açılan menüden hafıza kartına attığınız ROOT.zip dosyanı bularak güç tuşla seçiniz yükleme işlemi bittiğinde telefonunuz ROOT edilmiş olacaktır.



Hasan bey siteniz ve sitenizin kullanıcılarına göstertiğiniz ilgi ve alakayı takdir etmemek elde değil siteniz çoğu siteden tek çırpıda ayrılıyor Helal olsun
YanıtlaSilMalum ülkemizde galaxy s advance kullanıcısı az dolayısıyla bilgi bulmak biraz zor sitenize root, stock ve custom room, cwm ve swap ilw ilgili bilgiler eklerseniz benimle birlikte birçok kullanıcı size minnettar kalacaktır.
Şimdiden teşekkürler
Tabi ki de elimden geldiğince bir şeyler eklemeye çalışırım bugün.
SilTekrar teşekkürler...
SilBu ace 2 icin guncelleme ne zaman glck ya tam bi tarh ykmu nisan sonu denmsti
YanıtlaSilBu ace 2 icin guncelleme ne zaman glck ya tam bi tarh ykmu nisan sonu denmsti
YanıtlaSilBirkac sorum olucak tam bilmiyorumda jeal bean yukledi m bi sorun yok gibi ama eksik bisiler var ekran goruntusu alamiyorum mesela biraz kasma ve yavaslik sorunuda var gibi tam anlmiyla tatmin olmadim ne yapabilirim ?
YanıtlaSilSonda verdiğim ayrıntıyı uyguladınız mı? Ekran görüntüsü alma konusunda bir bilgim yok
Silgüçtuşu+home tusuna bas bunu hızlı yap güçtuşuna bastıktan sonra home tuşuna bas ama dediğim gibi bunu huızlı yaparsan oluyor
Silkardeş ilk öncce güç tuşun sonra hoe tuşuna bas ama bunu hızlı yap güçtuşuna vastığın anda homeye bas
Silbende oluyo
cwm yi yükleyince garanti gidermi
YanıtlaSilkardeşim nasıl yaptın cwm yi bende görünmüyor bi analtırmısın sd karta attın demi attıysan nasıl attın direkt dosya olarakmı yoksa baska bir yöntemi mi var kardeşim
Silgarantiye bi etkisi varmıdır
YanıtlaSilşu telefonu bir root edemedim gitti root etsem valla süper olcak
YanıtlaSilyanlız şimdi indirdiğimiz dosyaları hafıza kartına nasıl atıcaz direk içine dosya halinde bıraksak oluyormu ben öyle yaptım ama CWM.zip adlı bişey çıkmadı karşşıma acil bilgi please....
YanıtlaSilarkadaslar cıhazın root olup olmadığını nerden anlıyacağızzbılen varsa sölesın
YanıtlaSilResmi güncellemenin tarhini biliyormusunuz mayısın kaçında eğer yine ertelenmişse samsung kurucam artık portekiz romunu
YanıtlaSilhocam burda nerede root ıptalııı
YanıtlaSilJelly bean için unroot eklememişim sanırım :D ama kısa bir yol var tekrar jelly beani baştan yükleme :)
Silkardeş şimdi root attıktan sonra jelybeanı yüklersem unroot olurmu ?
SilRardan cikartcakmiyiz root dosyasini
YanıtlaSilroot islemi bu kadar basit mi super su felan yuklemek lazim degilmi ?
YanıtlaSilonce cwm yukliycez sonra root u dimi
YanıtlaSilArkadaşlar ben yükledim telefonda kasma ve yavaşlama var . Başka yükleyen ler varmı onlarda durum ne dir
YanıtlaSilaynen kardeş bende yükledim kasıyor tel geri 2.3.6 ya döndüm
SilBu hafıza kartını telefonun ana hafızasını olarak nasıl göstericez? Rootladım fakat hafıza kartı işini bir türlü çözemedim.
YanıtlaSilBen daha başta gittim bu CWM yükleme olayında indirdiğim dosya CWM.zip değilde update.zip
YanıtlaSilAyrıca telefonumda dediğiniz gibi Ses açma+home tuşu+güç tuşuna basarak dediğiniz yere geliyorum ancak telefonumda apply update from sd card diye bir bölümde yok.
yardımcı olurmusunuz nasıl rootlayacağım.
Dosyaın adı önemli değil ben örnek olarak yazdım onu. İndrdiğiniz dosya olacak kısacası.
SilDediğim ekrada şöyle olacak : Tıkla
sd card değilse external diye bir yer var ben orda buldum bendede sd card yoktu hafıza kartına yüklememe rağmen
YanıtlaSilhocam bendede şöyle bir şey var güç tuşu ile yükledim fakat başka bir yer açıldı install zip from d card install zip from sideload hangisini seçeceğim
SilVeysel farqininin dediği external yazan yerde bende hallettim çok kolay bir şey çok saolun gerçekten son bir sorum olacak Jelly Bean'da da diğerleri gibi garanti kapsamı dışına çıktımı şuanda telefonum. Eğer çıktı ise tekrar garanti kapsamına almak için ne yapabilirim. Teşekkürler.
YanıtlaSilEvet çıktı. Tekrar romu baştan yükleyerek eski hala döndürebilirsiniz.
SilMERHABA
YanıtlaSilACE 2 JELLY BEAN ORJINAL ROM FLASH PLAYER DESTEKLIYORMU
YARDIM
ace 2 telefonum var ve root yaptım CWM yüklüyorum update.zip ile ancak reset atınca telefon cwm siliniyor tekrar yüklemek zorunda kalıyorum ne yapmam gerek
YanıtlaSilHasan bey bir sorum olucak ACE 2 kullanıyorum 2.3.6 kurulu iken 800 mhz işlemci vardı JB 4.1.2 yükledim işlemci 400 mhz ye düştü arada kasmalar oluyor sanırım bu yüzden bir bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz Teşekkürler.
YanıtlaSilHasan bey bir sorum olucak ACE 2 kullanıyorum 2.3.6 kurulu iken 800 mhz işlemci vardı JB 4.1.2 yükledim işlemci 400 mhz ye düştü arada kasmalar oluyor sanırım bu yüzden bir bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz Teşekkürler.
YanıtlaSileline emegine saglık hersey çok güzel çok basit anlatım teşekkür ediyorum
YanıtlaSiltelefon rooot olunca nexus gibi mi açılıyo nası oluyo
YanıtlaSiltelefonu rootlayınca nexus gibi mi oluyo noluyo
YanıtlaSiltelefona update.zip dosyasını attım (cwmyi indirince o geldi ) ama o modda update.zip dosyasını bulamadım sadece dosyalar gözüküyo vazgeçtim telefonu normal açtım baktım dosyalarda gözüküyo öbür türlü baktığımda gözükmüyo
YanıtlaSilACE 2 Cihaz kullanıyorum. 4.1.2 JB yüklü, 2.3.6 sürümüne düşürmek istiyorum, bir yolu varmı?
YanıtlaSilMerhaba öncelikle siteniz benim gözümde 1 numara ve en güvendiğim site ve bu yüzden bütün rom vb. yüklemelerimi hep bu siteden yaparım. Bize bu güveni verdiğiniz için teşekkür ederim. Bide bir sorum olacaktı: Benim ace 2 de 2.3.6 rom yüklü ben bu sürümle cwm yükleyebilir miyim?
YanıtlaSilŞimdiden teşekkürler...
uptade dosyasını sd karta mı sideload amı yüklicez hangisini seçicem
YanıtlaSilHafıza kartım ve hattımı bozdum yanlışlıkla hafıza kartsız yapamazmıyız
YanıtlaSilace 2 gb için cwm dosyası var mı
YanıtlaSilHocam benim telefon galaxy ace 2. Jelly bean yaptım . Root atıcam ama öncesinden CWM atmak zorunlu mu. Şimdiden teşekkürler.
YanıtlaSil