
İgo primo için cadde ve sokak isimlerini dahi söyleyen ve sorunsuz olarak çalışan en iyi seslendirme uygulamasını anlatacağım arkadaşlar artık İGO navigasyon uygulamasını tam verim ile kullanabileceksiniz.
Ayrıca bu sayede hız uyarılarını da sorunsuz olarak uygulama sizlere söyleyecek.
İçinde Selin, Zeynep, Kerem sesleri bulunmaktadır.
KURULUM
- İndirdiğiniz dosya içinde ki LoquendoTTS dosyasını SD karta kopyalayınız.
- LoquendoTTS dosyasının için de ki loquendo.tts-all.apk dosyasını kurun
- Telefon yada Tabletinizden ayalar bölümüne gidiniz. : Ayarlar/dil ve giriş/metinden konuşmaya yazan yerden LoquendoTTS seçeneğini seçiniz.
- Daha sonra LoquendoTTS yanında ki ayar işaretine benzeyen yere tıklayarak dil seçiniz.
- LoquendoTTS ayarlar düğmesine bastığınız da çıkan dil seçeneğinin altında ki LoquendoTTS Ayarları yazan bölüme tıklayın en son iki seçeneğe tıklayarak konuşma yapacak kişileri seçin.
- Şimdi en başa dönüyoruz siteden indirdiğiniz dosyanın içinde ki "content klasörünü telefonunuz da ki igo klasörüne kopyalayınız.
- İgo içinde ki "Sys.txt" dosyasını açın ve sitemizden indirmiş olduğunuz dosyanın içinde ki SYS.txt dosyasının içinde ki her şeyi onun en sonuna kopyalayın.
- İgo uygulamasını çalıştırın.
Daha sonra ileri TTS ayarları açılacak buradan istediğini ayarları da aktif edebilirsiniz.
Dosyayı buradan indiriniz.


Hasan Bey
YanıtlaSilMerhaba
Daha önce Nuance dosyası ve vocalizer tts apk kurmuştuk.Onları kaldıralım mı?
Teşekkürler
Kaldırmanıza gerek yok
Silhocam bu resmi olaymı yoksa illegal yapılan seslendirmemidir ?
YanıtlaSilHasan bey,
YanıtlaSilİndirilen dosyanın içinde Loquendo.tts-all.apk dosyası yok.Ayrıca SYS.txt dosyası da yok.
Bir de kurulum anlatımı çok karışık.4.maddeden 6.maddeye geçmişsiniz,6.maddede tam anlaşılır değil.
Yine de emekleriniz çok teşekkürler.Ellerinize sağlık.
Apk dosyası LoquendoTTS içinde sys igonun içinde mevcut anlatıma en kısa zamanda resim eklerim
SilAnlatımı biraz daha sadeleştirdim sanırım bu şekilde daha kolay bir kurulum yapabilirsiniz.
YanıtlaSilÇok teşekkürler.
SilHasan Bey
YanıtlaSilBirçok kez denedim.Harfiyen dediklerinizi uyguladım.5.Adımda çöküyor.6.Adıma geçilmiyor.Note 2
Teşekkürler
Çok tuaf ben sorunsuz kurdum ve çalıştı hiç bir sorun çıkarmadı. :/
SilDemiryege
SilTeşekkür ederim.Ben de sorunsuz kurdum.
Kuramayan arkadaşlar.Dosyaları Telefonun kendi hafızasına kurun.Harici hafıza karta kurmayın orda çalışmıyor.
:) bende sys.txt dosyası yok :) Mümkünse galaxy S2 için olan sys.txt dosyasını upload edebilirmisiniz?
YanıtlaSilTabiki de buyurun hizmette sınır yok nede olsa. Zippyshare
SilHazır düzenlenmiş halidir direk igo içine atın.
SilArkadaş virüs uyarısı var, neden mesajımı siliyorsunuz, insanları uyarmak lazım.
YanıtlaSilBütün yazılımları KAV ile tarıyor bilgisayar ve bende hiç bir uyarı vermedi. Ayrıca herkesin indirip kullandığı İgo konusuna bile virüs yazmışsınız sanırım amacınız farklı?
Silİnsanların zarar görmemesi için uyardım. Prevx (Özellikle Bankaların kullandığı bir güvenlik yazılımı)ile denerseniz görürsünüz. Yoksa bir çok programınızı kullanıyorum.
SilCevabınızdaki son cümleyi kaldırmanız gerekir sanırım. Dinlemeden itham etmek hoş olmuyor.
SilPrevx'i ben de kullanıyorum. Herhangi bir sorun yok. Virüs bulmadı İgo'da.
SilSiteyi kötülemek isteyen kişilerin yapmış olduğu girişimler bunlar arkadaşlar fazla takılmayın
SilProgramı denedim. Ornek ses dinlerkençalışıyor fakat yolda çalışmıyor.
YanıtlaSilcontect dosyasını aynen kopyalamaya çalışsak dosya adı aynı oldugu için değiştirilsin mi diye soruyor.nasıl atacağız bu dosyaları ayrıntısıyla yazabilirmisin.birde lougende ttsyi varsayılan yapıyorum ama ayar felan demişsiniz orda kişi isimleri çıkacak yani seslendirenle demişsiniz ben öyle bir ayar yapamıyorum
YanıtlaSilDeğiştirilsin diyeceksiniz.
Silyani lang ve voice dosyasını eskisini silcem yenisini atacağım öylemi.yani eskisiyle alakası kalmayacak o dosyaların.ben yapıyorum ama olmuyor.telefonda ayalarda loguendo çıkıyor ona tik koyuyorum varsayılan motor olarak onu yapıyorum.ama ayar yaapın demişsiniz loguendo için ama bende ayar gibi bir şey çıkmıyor.lütfen yardımcı olsan
YanıtlaSilbirde mesela lang dosyasının eskisiyle yenisinin boyutu aşağı yukarı aynı ama voice dosyası yenisi 63 kb eskisi 18 mb.çok fark var.bir yerde hata yokmu
YanıtlaSilSiz o ayrıntılara takılmayın.
SilSonunda TTS çalıştı. Özellikle kameralara yaklaşırken konuşarak uyarması çok güzel. Telaffuzda biraz bozuklar var ama yine de kullanışlı. Emeğinize sağlık.
YanıtlaSilTeşekkür ederim
SilBir programda virüs var dedim diye beni siteyi kötülemekle itham etmiştiniz. Doğruyu söyleyip insanları uyarmak yanlış mı? Gördüğünüz gibi düzgün çalışan programa da teşekkür ediyorum. Lütfen dinlemeden hemen itham etmeyin.
SilVirüs var dediğiniz uygulama zaten buydu yukarıda yorumları görebilirsiniz. Şimdiden teşekkür ettiğinize göre virüs yok. Benim size tavsiyem Antivirüs yazılımınızı gözden geçiriniz.
Siltamam o ayrıntıya takılmadım diyelim louquende tts ayarlarını nasıl yapacağım sadece ona tik koyuyorum ve varsayılan motor yapabiliyorum.ayar felan çıkmıyor
YanıtlaSilsildim lang ve voice dosyalarını yerine sizinkileri yükledim sonra metin belgesinide değiştirdim ama şimdide açılmıyor no voice fileswere found yazıyor.kaç gündür uğraşıyorum lütfen ayrıntılı olarak bir yardım et
YanıtlaSillütfen yardım et artık
YanıtlaSilKardeşim facebook üzerinden benim ile iletişime geçersen sorunun hakkında sana orda daha kolay ve ayrıntılı bilgi verebilirim.
Silburda veremezmisin.face kullanmıyorum
YanıtlaSilAlttaki resimler yazıya ekledim ve gayet açıklayıcı resimler.
Silresimleri zaten ben attım.ama olmuyor işte.loquendo tts ayarı yok
YanıtlaSilHocam herşey doğru gibi yani bende anlam veremedim.
Silsizde varmı tts ayarları
YanıtlaSilacaba tek benim telde mi öyle bir ayar yok.
YanıtlaSilBilemiyorum
Silyani ben kullanamayacağım mı bu özelliği
YanıtlaSilBende de çalışmamışti dosyayı telefona yükledim ve ordan kurdum çalıştı (tum klasörü yukleyeceksiniz sadece apk degil) sd karttan kurulum yapinca dediginiz oluyor...
YanıtlaSilhocam loguende tts ayarlarına girdim loguende tts kapandı dedi ne yapababilirim bilgi verirseniz sevinirim
YanıtlaSilteşekkürler
YanıtlaSilteşekkürler
YanıtlaSilteşekkürler
YanıtlaSiltelefona dediğin dahili belleğe mi attın bende orda deniyorum ama olmuyor
YanıtlaSilsagolun
YanıtlaSillink nerde
YanıtlaSillink yok arkadas neyi indireceğiz dalga mı geçiyorsun
YanıtlaSillink yok yardim edermisiniz ?
YanıtlaSil