Arkadaşlar bugünü resmen ROOT günü ilan edeceğim. Neyse bu günün son Root paylaşımı olsun ve bir cihazımız daha zincirlerini kırıp özgürlüğe kavuşsun.
Root Adımları;
Öncelikle gerekli dosyaları indirmek için TIKLAYIN
- Öncelikle bilgisayarınızda samsung sürücü dirver yüklü olması gerekmektedir. (kies)
- Cihazımızı kapatıyoruz. Ses kısma + Orta tuş + Güç tuşu ile download moda alıyoruz.
- Odin programını açıyoruz.
- Telefonu USB ile bilgisayarımıza bağlıyoruz. Ve odin de ilk sırada sarı ışığı görüyoruz.
- İndirdiğimiz dosyanın içinde ki cwm6-root-note2.tar dosyasını odin de PDA yazan yere yerleştiriyoruz.
- Start tuşuna basarak işlemi bitiriyoruz.
- Telefonu açtığımızda menü de SuperUser yazan bir uygulama görüyorsak işlem başarı ile gerçekleşmiştir.
- İyi günlerde kullanın.




ellerine sağlık cok güzel olmuş teşekkkür ederim
YanıtlaSilarkadaşım bnde odın mode sarı yanmadı yardım eser misin
Silarkadaşım bende odın mode sarı yanmıyor yardım eder misin?
Siltüm yönergeleri uyguladım. odin failed uyarısı veriyor. versiyon: 4.1.2
YanıtlaSilHer dediginizi yaptim failed yazisi cikti.tel acildi.ama degisen bisey yok.hala 4.1.1 duruyo programlar ayni
YanıtlaSilHer dediginizi yaptim failed yazisi cikti.tel acildi.ama degisen bisey yok.hala 4.1.1 duruyo programlar ayni
YanıtlaSilmerhaba bu yontemle root yaptıgımızda mevcut programlarımız siliniyor mu?
YanıtlaSilmerhabalar.. bu yontemle root yaptıgımız da mevcut programlarımız siliniyor mu ?
YanıtlaSil@Emre NAZLİ
SilHayır silinmez
Merhabalar Odin Den Nasıl Çıkılıyor
YanıtlaSilhasan bey unroot işlemi varmı
YanıtlaSilBU İŞLEMDEN ÖNCE USB DEBUGGING MODE'u AÇMANIZ GEREKMEKTEDİR!.
YanıtlaSil1- ayarlara gidin
2- 'cihaz hakkında'ya gidin
3- Yapım numarası'nın üstüne 7 kez dokunun
4- geri gelin
5- geliştirici seçeneklerine gelin
6- USB hata ayıklama'yı aktif edin.
Hasan abim sürüm 4.4.2 ye cikinca root bayagi bi değişti neler yaptim olmadi hep senin gösterdiğin yolla telefonlar saglikli root oluyor.. bunuda bi tarifle adim adim bizde rahat edelim..
YanıtlaSil