20 Mart 2013 Çarşamba

Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 2 (20.03.2013)


Sygic navigasyon  uygulaması daha önce Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 1 olarak gelmiş şimdi ise Beta 2 versiyonu çıktı tahminlere göre bundan sonra yayınlanacak sürüm Sygic Navigation 13.1.0 - Final sürümü olacaktır.

Dünya çapında 20 milyon indirilme ile en çok kullanılan çevrimdışı navigasyon uygulamasıdır.


  • Yüksek kalitede de haritalar kullanır
  • Çevrim dışı yani sadece GPS ile çalışır internet gerektirmez
  • Sesli navigasyon özelliği mevcuttur.
  • Yola odaklanma için sokak isimlerini söyleyebilir.
  • 3 Alternatif Rota seçeneği mevcuttur.
  • Ziyaret etmek istediğiniz yerler için yol işaretleri
  • Sağ şeritte olduğunuzu bilmeniz için dinamik Lane rehberi
  • Kavşaklarda kavşak görünümü
  • Hız limiti göstergesi
  • Hız sınırı ikazı
  • maps, premium POI, speed cams, 3D binalar ve yan ekran desteği
Güvenlik ve Kullanıcı Rahatlığı
  • Keskin viraj uyarıları
  • Hız sınırı değiştiğinde bilgilendirme
  • Ücretli/ücretsiz yol seçimleri
  • Barikat vb ikazları gösterme (Her yerde desteklenmez)
  • Yürüyüş için navigasyon desteği
  • Pusula ve kronometre
Mükemmel Arama
  • Google ™ Yerel Arama
  • Bulun ve Gidin
    • Adres
    • İletişim
    • POI
    • Posta Kodu
    • Kavşak
    • GPS koordinatları
    • Coğrafi fotoğrafını etiketle
    • Ev

Kullanılabilir Haritalar

Algeria, Andorra, Angola, Argentina, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahrain, Belgium, Benin, Botswana, Brazil, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Cameroon, Canada, Canary Islands, Colombia, Croatia, Czech Republic, Cyprus, Democratic Republic of Congo, Denmark, Egypt, Estonia, Finland, France, Gabon, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Hong Kong, Hungary, Chile, India, Indonesia, Iran, Iraq, Ireland, Israel, Italy, Kazakhstan, Kenya, Kuwait, Latvia, Lesotho, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macau, Malawi, Malaysia, Mali, Malta, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Mexico, Monaco, Morocco, Mozambique, Namibia, Netherlands, New Zealand, Niger, Nigeria, Norway, Oman, Pakistan, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Republic of Congo, Reunion, Romania, Russia, San Marino, Saudi Arabia, Senegal, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, Spain, Swaziland, Sweden, Switzerland, Taiwan, Tanzania, Thailand, Togo, Tunisia, Turkey, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, Uruguay, USA, Vatican, Venezuela, Vietnam, Zambia, Zimbabwe

Bu Sürümde ki Yenilikler

  • Sürükle bırak ile basit Rota düzenleme özelliği
  • Her zamankinden daha hızlı rota ve poi arama
  • Yaya modu için sesli talimatlar
  • Tablerler için kenar çubuğu eklendi. Daha fazla bilgi için
  • Harita üzerinde yol olarak görünmeyen yani Off-Road bir yola girdiğinizde hareketleriniz izleyerek geri dönmenizde size yardımcı olacak harika bir özellik
  • 3D arazi görünümleri daha fazla detay için
  • Sokak isimlerini söyleme konusunda iyileştirmeler
  • Fransa için tehlikeli bölgeler uyarısı eklendi
  • İnce ayarlar ve kavşak görünümünde iyileştirmeler
  • ICS için hata gidermeleri

Kurulum

  1. Aşağıdaki linklerden indirdiğiniz dosyaları hafıza karınıza atınız.
  2. Sygic 13.1.0 Beta 2 apk dosyasını dahili hafızaya taşıyıp kurunuz Kuruduktan sonra açmayınız. Kaydet'e basıp uygulamadan çıkınız.
  3. tur.ta.2012.09 dosyasını Sygic/Maps dosyasının içine taşıyınız.
  4. Uygulamayı menüden çalıştırınız.


  5. Aşağıda verilen linklerin içinde;
    Sygic crack.apk + Tüm TTS Voices + WCL dosyası, RES dosyası , content.info, content.lic ve Footprint.info dosyası vardır.)

    Sygic İndirme Linki : kaldırıldı

    Sygic Navigation 13.1.0 - Beta 2 Apk Dosyası : 

    Güncel Türkiye Haritası (tur.ta.2012.09) 
Rar şifreleri : androidsitem.net

Ekran Görüntüleri



80 yorum

  1. Çok teşekkür ediyorum, yalnız türkiye haritasının şifresi başka birşey. açamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sanırım ozut hocamın haritasıydı o şifreyi ozut olarak deneyin

      Sil
    2. haritayı tekrar upload ettim şifre : androidsitem.net

      Sil
  2. harita başarsoft mu yoksa navteq mi? bilgi verebilirmisiniz bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. İndirdiğiniz dosyaları hafıza kartına atın demişsinizde hafıza kartı kullanmıyorumki hocam. Dahili hafozada nereye atayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman dahili hafızası atın herhangi bir sorun cikacağını düşünüyorum

      Sil
  4. Dahili hafızanın herhangi bir yerinemi atalım yoksa data klasörünün içerisine falanmı atalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana Dizine atın. Her hangi bir klasöre değil

      Sil
  5. 13.1.0 full defalarca denememe rağmen çalışmamıştı. Ama bu sorunsuz kuruldu ve çalıştı. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bir önceki uygulama da 13.1.0 idi, o beta1 mi oluyordu. Kurulduğunda uygulama içinden bakıldığında Beta ifadesi gözükmüyordu. Sanki o fulll versiyon bu da Beta 2 biraz karıştı galiba. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o beta-1 di bu da beta 2 çok yakın zamanda bu sürüme ait final sürümü de yayınlacaktır diye bekliyorum.

      Sil
    2. Aslında paketin içindeki versiyon dosyasında ilerleyen numaradan daha net anlaşılıyor.
      Hızlı destek ve Emekleriniz için Teşekkürler. Ali.

      Sil
  7. Aslında favorim IGO ama Galaxy Note 2 için o kadar denememe rağmen kapanma sorununun önüne geçemedim.Ve şimdi Sygic kurdum.Şuana kadar calısıyor bir sorun yok.Fakat henüz arabamla yol tarifi alıp deneme fırsatım olmadı.Emekleriniz için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Sitede bir sürü sygic var en son sürüm bu mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bu. Her yazının içinde eğer bir sonraki sürümü varsa yazının sonuna yeni sürüm için tıklayın diye ekliyorum

      Sil
  9. Sesli uyarılar(radar.hız kamerası) bunda da calışmıyor.

    YanıtlaSil
  10. abicim 2 dosyayi 10 mb kisurlu olani indirebildim digererini ne yaptiysam indiremedim bekliyor sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan ben denedim indirmede herhangi bir sorun yok bende. Modemi kapatıp açın tekrar indirmeyi deneyin

      Sil
  11. ses dosyaları çalışmadı bende de :( navigasyon çalışıyor ama konuşan kimse yok benle çok yalnızım :P
    şaka bir yana gerçekten ses dosyalrı nasıl çalışıyor bi yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses dosyası için menüden/Sygic'in e girin sesleri yönetten istediğiniz dili indirip kullanin bende sorunsuz çalışmakta

      Sil
  12. türkiye haritalarında uzun süredir güncelleme yok sanırım...bu konu hakkında bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleme sanirim iki gün önce geldi bugün siteye eklemeye çalışacağım

      Sil
  13. teşekkürler Hasan bey sabırsızlıkla bekliyorum..Ankarada yeni yapılan her yolu arazi olarak gösteriyor :)

    YanıtlaSil
  14. S.a Hocam Belirttiginiz dosyalari indirip kurdum. 2012.10 yeni guncel haritalari uzerine kurdum. Ama, acilista " harita yuklu degil" diye mesaj aliyorum. Sizce bu sorun nerden kaynaklaniyor? 2012.09 surum harita degil, ben 2012.10 surumlu haritalari yukledim ki nette en guncel o gozukuyor! Acaba nerede yanlis yapmis olabilirim?

    Tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan bende yeni gelen haritayı yüklemeye çalışıyorum aynı sorunu aldım harita Q1.2013 sorunu çözdükten sonra siteye eklemeye çalışacağım. Siz şimdilik 2012.09 haritayı kullanın yani sygic içinde ki haritayı.

      Sil
    2. 13.1.0 full crackli ve 13.1.0 beta-2 surumlerinde 2012.10 haritalarinin hepsini denedim olmadi. Sabahtan beri onunla ugrasiyorum. Dosya yok hatasi veriyor sygic acildiginda. Net´e baglanip ucretli surumu indirmemi istiyor. 2012.09 haritalarini tekrar yukleyip deneycegim...

      Bilgilendirdiginiz icin tesekkurler.

      Ayrica, Q1.2013 surumu icin sizi takip ediyorum..

      Sil
    3. Yeni haritayı ve kurumunu ekledim biraz önce denedim sorunsuz çalıştı. Onu denemenizi tavsiye ederim

      Sil
    4. Nasil calistirdiniz? Ben 2012.10 haritalarini 13.1.0 full veya beta-2 surumlerinde denedim olmadi.

      Sil
    5. Demek istedigim, hangi surumunu denediniz?

      Sil
  15. 2012.09 haritasini yukledim sorunsuz calisiyor. Apk 13.1.0 ve harita 2012.09 surumu bilginize. Yalniz yeni haritada hata veriyor. yukleyemedim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni haritayı biraz önce siteye ekledim kurulum içinde orda anlattıklarımı uyguladım sorunsuz çalıştı konumumu buldu.

      Ayrıca yeni harita 2013.Q1

      Sil
  16. MERHABALAR ÖNCELİKLE EMEGİNİZE SAGLIK
    MÜMKÜNSE ALMANYA VE FRANSA HARİTASINI EKLEYEBİLİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  17. Hocam Sygic'i dediğiniz şekilde yüklrdim. "kur" deyince 126.92 MB lık resources yüklemeye başlıyor, böylemi olması gerekiyor?

    Saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bir yerlerde hata yapıyorsun sanırım

      Sil
    2. Ben ne anladığımı özetleyeyim, siz do[rulayin lütfen:
      3 dosyamiz var
      - apk dosyasını telefonun hafızasına koyuyoruz
      - sdcard dosyasını hafıza kartına koyuyoruz
      - maps dosyasini da sdcard klasörünğn içine atıyoruz.
      "kur" dediğimizde "programın çalışması için ek resource lara gerek var diyor ve 126.92 MB yi indiriyor. İnmesini bekledim, daha sonra açmak istediğimde "harita yüklü değil" mesajı çıkıyor.
      Yanlışı nerede yapıyorum acaba?
      Teşekkürler

      Sil
    3. Maps dosyası Sygic içine olacak sd kart değil hataniz bu

      Sil
  18. activity not found hocam bu hatayı veriyor neden dir

    YanıtlaSil
  19. Hasan bey çok teşekkürler, HTC OneX e kurdum. Sorunsuz çalışıyor. Sorum şu ki: Avrupa haritasını nasıl bulabiliriz? Örneğin Avusturya, Almanya ve Fransa ya ihtiyacım var? Bir de sanırım haritada kapı numaraları yok değil mi?

    YanıtlaSil
  20. Aynen dünyaları uğraştım olmadı...Denilenleri tam olarak yaptım ancak programı açtığımda nete bağlanıp sanırım 128 mb lık birşeyler indirmeye kalktı...ANCAK SONUNDA YAPTIM...ARKADAŞLAR SD KARTTAN TELEFONA KOPYALAMA DEĞİL TAŞIMA YAPIN YANI O SGİC DOSYASI HARİCİ KARTTA KALMASIN... PROGRAMIN HICBIRSEYI HARICI KARTTA KALMASIN

    YanıtlaSil
  21. Bu arada Hasan Özkan çok teşekkürler sadece yukarıda kurulum sırasındaki açıklamalarda ki kopyala yerine taşı yazılmasıyla olaylar çözülecektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkürler düzeltiyorum hemen.

      Sil
  22. önce programı kurun sonra açmadan bitti diyin. arkasından sygic klasörünü karta kopyalayın lisans problemi hallolacaktır.

    YanıtlaSil
  23. Hocam tabletimde sgyc 12.1.3 sürümü yüklü, mevcut sürüm üzerine sitenizdeki güncel Türkiye haritasını yüklesem sıkıntı olurmu acaba, çalışırmı.. çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  24. Selamlar arkadaşlar HTC Sensation kullanıyorum APK. dosyasını nasıl dahili karta taşıyacağım? görev yöneticisindende denedim haricide gözükmüyor kurmadan MyPhoneExp ilede atamadım

    YanıtlaSil
  25. A-GPS i destekliyormu bu?

    YanıtlaSil
  26. Hakan bey paylaşımınız için teşekkürler programı yükledim çalışıyor ama ne yaptıysam sesi aktif edemedim. Menu tuşundan sygic'm bölümünden sesleri yönete geliyorum. türkçeyi seçiyorum saatlerce beklememe rağmen indirme başlamıyor. Acaba bu ses dosyasını manuel olarak yükleyebilir miyiz. varsa sizde veya biliyorsanız link verebilir misiniz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sygicim bölümünden hiç bir şey indirmeyin uygulama demo sürüme düşer. Ses Dosyaları içinde mevcut zaten

      Sil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Hocam önce teşekür ederim eline emeyine saglık bir sorum olacak izninizle bu sayfada verilen linklerin üçünüdemi indireceyiz seygıc indirme linki yazan dosyayıdamı yani şimdiden teşekür ederim saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsini indireceksiniz rardan çıkaracaksınız o bir dosya olacak

      Sil
    2. yardımcı olurmusunuz lütfen arkadaşlar teşekürler

      Sil
    3. çok çok teşekür ederim saygılarımla

      Sil
  29. sygic/maps diye bi dosya oluşmuyor kaydedince.dolayısıyla içine atamıyorz turta.2012.09 dosyasını.nasıl çözücez

    YanıtlaSil
  30. harita ne kadar güncel acaba çünkü deneme sürümü kullandığımda bir arkadaşta zannederssem geçen seneki harita vardı ve bir çok bilgi eksikti radarlar gibi... sizin ekteki haritada 2012'nin 9. ayı olsa gerek ??

    YanıtlaSil
  31. Allah razı olsun.Çok teşekkür ederim.Samsung tab 2 7 tabletime doğru dürüst çalışan ve kurulumunu en doğru biçimde yaptığınız için çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  32. sygic indirme linkinde sorun var hocam 17 18 saat kaldı diyor,apk ve güncel harita hemen iniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sitede Final sürümü mevcut bu uygulamanın onu indiriniz. 13.1.1 Final adında

      Sil
  33. Sayın Hasan Özkan herşey için teşekkürler...
    Sygic muhteşem bir navigasyon.
    Muğla köy yollarında Tom Tom,Garmin,Navking,iGO My Way kullandım..Mezraaa lara kadar detay Sygic'de var.Ayrıca viraj uyarısı muhteşem...
    Teşekkürler ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  34. diger ulkelerin haritalarini nasil bulabiliriz acaba, su an icin isvicre haritasi gerekiyor bana. en azindan google da nasil aramam gerektigini soylerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  35. teşekkürler, diğer ülke dosyalarını direkt sygic/maps dosyasına atıp kullanabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  36. İndiriyorum teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  37. oldu çok teşekkür ederim hocam. :)
    tlf num galaksy s3

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. birde sormak istedigim belcika haritaasinin eski surmunu buna yuklesek calisirmi ? sitenizde eski surum harita var ? yada elinizde guncel harita varmi ? belcika hollanda almanya ,??

    sagolun

    YanıtlaSil
  40. Hasan Özkan bey tüm çabalarınız için teşekkür ederiz.
    Fakat ben ismimin çıkmasını nasıl sağlayabilirim bilmiyorum.forum'a üye oldum ama bu sayfa ile ilişkilendirilmiyor...birkaç yorumda belirttiğim gibi en iyi navigasyon Sygic...Herkes Tom Tom veya iGo diyor ama Muğla'da köylerde mezralarda en iyisi Sygic...Tüm yol kenarı mahalle,mezra,mevki...Hepsi var...Fakat iGO HD'yi denemedim daha,onuda bilahare yazarım...Ama sygic gerçekten mükemmel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google İle giriş yapmanız gerekiyor siteye. Yada farklı yanıtlar yazan yerden adı/url şeçeneğini seçip adını yazabilirsin.

      Sil
  41. Hasan bey lütfen yazıyı günceller misiniz? Final sürümü mevcutmuş meğersem sitenizde, az kalsın boşuna indirecektim bu versiyonu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkür ederim sanırım gözümden kaçmış

      Sil
  42. program çalışmadı "downloadin resource file from googleplay faild." mesajı gelyor açılmıyor

    YanıtlaSil
  43. yukledim fakat ücretsiz deneme sürümü diyor 7 gun
    sygic dosyasınıda telefonun içine attım cracklimi değilmi anlamadım

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

* Eğer bir konuda kırık link fark ederseniz. Yorum atmanız durumunda en kısa sürede link yenilenir.

* Her hangi bir oyun ve uygulama cihazınızda çalışmazsa bilgi almak yada cihazınıza uygun dosyayı istemek için yorum atabilirsiniz.

* Sitemizde paylaşılan tüm konu ve içerikler androidsitem.net sayfasına aittir ve kaynak belirtilmeden paylaşılması yasaktır.