Bugün bir telefonumuzun daha zincirleri kırıp özgürleşmesi için Root işlemini sizlere anlatacağım.
Öncelik Root ve Rom denir detaylı bilgi almak için bu konuyu kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Not: Root yetkisi cihaz üzerinde tam bir yetkiye sahip olma anlamına gelmektedir. Profesyonel kullanıcılara tavsiyemdir.
Ayrıca Root yetkisinin cihazı Garanti Dışı bırakacağı da bilinmelidir. Fakar Unroot yaparak hızlı ve kolay bir şekilde eski haline çevrilebilir.
Şimdi Root için Gerekli araçları indirelim ;
- Galaxy Mini 2 Root dosyası
- Galaxy Mini 2 Odin
- Galaxy Mini 2 CWM dosyası
- Bir adet USB kablosu
- Bilgisayarınızda Driverler yüklü olmalıdır. Yüklü değil ise yüklemek için Tıklayın
Pc Ve Telefonumuzda Yapmamız Gerek İşlemler.
- Kies yani usb dirvelerlerin PC de yüklü olması gerekmektedir. (Resim temsilidir.)
- Galaxy s2 Cihazınızın USB hata ayıklama modunu açınız. aşağıda resim de gösterilmektedir.
- Telefonunuzda ki dosyaları ne olur ne olmaz diye yedekleyin.
Root İşlemi
- Telefonu kapatıyoruz.
- Ses kısma butonu + home butonu ve güç butonuna aynı anda basarak telefonu açıyoruz.
- Karşımıza bir sorunun gelmesine kadar bekliyoruz.
- Soru geldiğinde Ses açma tuşuna basıyoruz ve daha sonra Continue seçeneğini seçiyoruz.
- Bu işlemlerden sonra karşımıza Downloading Mod‘u gelmesi gerekmekte. (Eğer gelmediyse, işlemleri kontrol ediniz.) (Aşağıda ki gibi olacaktır resim temsilidir.)
- Telefonumuza USB kabloyu takıyor ve bilgisayara bağlıyoruz.
- Sağ alt kısımda bilgisayarımızın telefonu tanıdığını göreceğiz.
- İndirmiş olduğunuz Odin programını açıyoruz.
- Odin’i açtığımızda ID:COM bölümünde sarı ışığın yandığını görmemiz gerekmekte.
- Eğer Odin telefonumuzu gördüyse, Odin içerisinden PDA butonunu tıklıyoruz.
- PDA butonunu tıkladığımızda açılan bölüme indirmiş olduğumuz CWM dosyasını yerlerştiriyoruz. (Resim temsilidir.)
- Yükleme işlemi bittiğinde telefon tekrardan başlıyor. işlem hala bitmedi
- Root dosyasını hafıza kartına atınız.
- Telefonunuzu kapatın.
- Ses arttırma butonu + home butonu ve güç butonuna aynı anda basarak telefonu açıyoruz.
- Apply Update from Sdcard' daha sonra 'Rootme.zip' dosyasını seçiyoruz.
- İşlem bittiğinde telefonumuzu tekrar başlatıyoruz hayırlı olsun.
Bu adımdan sonra telefonumuzun Recovery modunu açarak gerekli araçlar bölümünde vermiş olduğum Root Dosyasını dosyasını yüklememiz gerekiyor.
Root yapmak iste bu kadar kolay. Takıldığınız ve ya eksik kaldığınız bölümleri yorum atarak sorabilirsiniz.

.jpg)


hocam bu odin'le yapılacak işleri yaptım, root dosyasını karta atıp telefonu kapattım fakat recovery modda açamıyorum.telefon normal olarak açılıyor sadece altta sarı bir ünlem işareti çıkıyor açılırken o kadar. internette mini'lerde recovery mod olmadığı yazıyor. ne yapmam gerek?
YanıtlaSilarakadaş eksik anlatmış recovey mode için ses kısma ve ses açma tuşlarına birlikte basmanız gerekiyor yani ;
YanıtlaSilses(+,-) + home + power
onu da denedim,yok olmuyor. + , - ,home ve power aynı anda basınca bir an yazı çıkıyor ve kaybolup kapanıyor.
YanıtlaSildoğru zamanlamayı yapman gerekiyor bu uşlara aynı anda basınca tel açıldığı anda elini tuşlardan çek yoksa recover modu açılmaz
YanıtlaSildoğru zamanlamayı yapman gerekiyor bu uşlara aynı anda basınca tel açıldığı anda elini tuşlardan çek yoksa recover modu açılmaz
YanıtlaSiltamam,zamanlamayı tutturdum. ama rootme.zip dosyasını seçince "installation aborted" hatası alıyorum bu kez de :(
YanıtlaSilBen bu dosyayı xda dan Aldım herkes sorunsuz demiş ama bu akşam tekrar bakmaya çalışırım.
Silxda'da ben de görmüştüm ama sanırım telefonla alakalı bişey sorun yaşayan çok var :(
YanıtlaSiltüm işlemler tamam ama son paragraftaki apply uptade sd card çıkmadı yardım lutfen
YanıtlaSilinstallion aborted sorunu cıkıyor en sonunda 1 saattir bunun icin mi uğraştım boşu boşuna ben
YanıtlaSilarkadaşım ben farklı bir şekilde yaptım root me dosyasının içinde bat dosyası var onu pcnin masaüstüne atıp çalıştırcan telefon downloading moddayken error felan verebilir olana kadar dene halledersin bak gör ben öyle yaptım bende kafayı yicektim bi forumda görüm bu yöntemi oldu :)
YanıtlaSilHocam düzeltiyim recwer modu açıp ub bağlantı ile birlikte pcnin masaüstündeki runme.bat dosyasını çalıştır olacaktır :)
YanıtlaSilrecwer mıduna nasıl alıcaz
SilRoot yaptık. Peki unroot nasıl yaparız.
YanıtlaSilOrjinal romu odin ile tekrar yükleyeceksiniz.
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilRootme.zip dosyası truva atlı diye indiremiyorum antivirüs izin vermiyor. dosyayı dartii@gmail.com a gönderebilecek arkadaş varsa rica ederim.
YanıtlaSilodin cihazı görmüyor yardım
YanıtlaSilBilgisayarınızda KİES yüklü değil sanırım yükleyin ve tekrar deneyin.
Silkardeş ben yaptımda olmuyor odini yaptım ama bu root zip falan olmadı ses artırma home ve güç e aynı anda basıom bişe olmuo ses artırma home ve güç e birlikte basıom açılıoda apply uptade de zoot zip çıkmıo
YanıtlaSilkardeş ben yaptımda olmuyor odini yaptım ama bu root zip falan olmadı ses artırma home ve güç e aynı anda basıom bişe olmuo ses artırma home ve güç e birlikte basıom açılıoda apply uptade de zoot zip çıkmıo
YanıtlaSilkamera bluetooth wifi gibi özellikler çalışıyor mu ?
YanıtlaSilroot dosyasını telefon acılıncamı atiyoruz karta yol oncedn atsak olurmu
YanıtlaSilistediğin zmn
Silroot dosyasını onceden karta atsak olurmu yoksa odin işleminden sonramı atcaz
YanıtlaSilroot işlemini yarıda bırakırsak sorun çıkar mı? yapmaktan vazgeçtim son aşama kaldı bitek root.zip olayı
YanıtlaSilroot işlemini yarıda bırakmamız sorun çıkarır mı? revovery aşamasında bıraktım
YanıtlaSilrecwer moduna nasıl alıcaz lutfen acil yardım edermisiniz
YanıtlaSilAykut deniz telefonun ekranında s7500 yazdı bu neden
YanıtlaSilacılıs ekranında s7500 yazdı bu neden bıyerlerdwe bı anlatım bı bılgı eksıklıgı var
YanıtlaSilbişey olmaz bendede oyle yazdı zararı yok yani
Silaynısı bnde oldu tek eksik root.zip kaldı SES artırma + Home + Power basıyorum hiçbirşey olmuyor birşey çıkmyor.!!
YanıtlaSilAynen bnde de oldu aykut.. odin ile birşey yükledim düzeldi şimdi ramdump mode çıkıyor ve root.zip yükleyemedim Ses artırma + ev + güç basıyorum hiç birşey çıkmıyor birşeyde olmuyor !!!
YanıtlaSilteşekkürlerr
YanıtlaSilben root yapmak istiyorum ama bir yerde hata yaparsam telefona bir şey olurmu?
YanıtlaSilunroot nasıl yapılır bunuda anlatır mısın?
YanıtlaSilben root yapmak istiyorum ama bir yerde hata yaparsam telefona bir şey olurmu?
YanıtlaSilben root yapmak istiyorum ama bir yerde hata yaparsam telefona bir şey olurmu?
YanıtlaSilben recowery moda girdim ama rootme.zip dosyası gözükmüyor ACİL YARDIMM !!!!!
YanıtlaSilYa odinde sarı ışik gelmıyor ? baglıyorum telefonun ekranında dowload bolumunun ustunde odın faillen yazıyo ?
YanıtlaSilyanlış rom sonucu tel recowery madda hiç açilmiyor aciiiiiiilll yardım.tal mini2.. orjinal attım yine açilmıyor
YanıtlaSilyanlış rom attım şimdi recowery mod hiç açilmiyor çok acil yardım.orjinal attım ama yine açilmiyorrr
YanıtlaSilya arkadaşlar hafıza kartı olmadan olmazmı
YanıtlaSilsize birşey sorcam samsung galaxy mini 2 yazılmını günceliyecem çalışan güncel pda dosyası varmı
YanıtlaSilodin telefonu alfılamıyor
YanıtlaSilsarı ışık yanmıyor
YanıtlaSil