Bugün bir telefonumuzun daha zincirleri kırıp özgürleşmesi için Root işlemini sizlere anlatacağım.
Öncelik Root ve Rom denir detaylı bilgi almak için bu konuyu kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Not: Root yetkisi cihaz üzerinde tam bir yetkiye sahip olma anlamına gelmektedir. Profesyonel kullanıcılara tavsiyemdir.
Ayrıca Root yetkisinin cihazı Garanti Dışı bırakacağı da bilinmelidir. Fakar Unroot yaparak hızlı ve kolay bir şekilde eski haline çevrilebilir.
Şimdi Root için Gerekli araçları indirelim ;
- Galaxy S2 Root dosyası
- Galaxy S2 Odin
- Bir adet USB kablosu
- Bilgisayarınızda Driverler yüklü olmalıdır. Yüklü değil ise yüklemek için Tıklayın
Pc Ve Telefonumuzda Yapmamız Gerek İşlemler.
- Kies yani usb dirvelerlerin PC de yüklü olması gerekmektedir. (Resim temsilidir.)
- Galaxy s2 Cihazınızın USB hata ayıklama modunu açınız. aşağıda resim de gösterilmektedir.
- Telefonunuzda ki dosyaları ne olur ne olmaz diye yedekleyin.
Root İşlemi
- Telefonu kapatıyoruz.
- Ses kısma butonu + home butonu ve güç butonuna aynı anda basarak telefonu açıyoruz.
- Karşımıza bir sorunun gelmesine kadar bekliyoruz.
- Soru geldiğinde Ses açma tuşuna basıyoruz ve daha sonra Continue seçeneğini seçiyoruz.
- Bu işlemlerden sonra karşımıza Downloading Mod‘u gelmesi gerekmekte. (Eğer gelmediyse, işlemleri kontrol ediniz.) (Aşağıda ki gibi olacaktır resim temsilidir.)
- Telefonumuza USB kabloyu takıyor ve bilgisayara bağlıyoruz.
- Sağ alt kısımda bilgisayarımızın telefonu tanıdığını göreceğiz.
- İndirmiş olduğunuz Odin programını açıyoruz.
- Odin’i açtığımızda ID:COM bölümünde sarı ışığın yandığını görmemiz gerekmekte.
- Eğer Odin telefonumuzu gördüyse, Odin içerisinden PDA butonunu tıklıyoruz.
- PDA butonunu tıkladığımızda açılan bölüme indirmiş olduğumuz Root dosyasını yerleştiriyoruz. (Resim temsilidir.)
İşleminiz Bitmiştir.

.jpg)


Çok yetersiz bir açıklama.Lütfen daha detaylı ve mümkünse odin de dahil resimli bir açıklama yapabilirmisiniz.
YanıtlaSilSanırım kayıtta bir sorun olmuş konunun devamının olmadığını yeni farkettim
Silkardeş root dosyası ölmüş
YanıtlaSilSöylenenleri harfiyen uyguladım ama ekranda Galaxy GT-I9100 yazısı ve Sarı ünlem işareti cıktı pass' yazdıktan sonra napmam lazım
YanıtlaSilSöylenenleri harfiyen uyguladım ama ekranda Galaxy GT-I9100 yazısı ve Sarı ünlem işareti cıktı pass' yazdıktan sonra napmam lazım
YanıtlaSilaçılmıyor geri telefona ne yapmamız lazım
YanıtlaSiltelefona açılmıyor geri ne yapmamız lazım,
YanıtlaSilOrjinal romu odin ile tekrar kurunuz.
Silarkadaşlar yüklemeyınız.
YanıtlaSil_özay_
YanıtlaSilben de Söylenenleri harfiyen uyguladım ama ekranda Galaxy GT-I9100 yazısı ve Sarı ünlem işareti cıktı. öylece kalakaldım.bu site bu yanlışı yaparak benim gibi birçok kişiyi de çaresiz bırakmıştır.orjinal romu yükledim bir sıkıntı olmadı nihayetinde.buraya eklenen herşeyi dikkatlice tarttıktan sonra eklemek lazım.güvenimizden dolayı eleştirmeden yüklüyoruz.ama bu şekilde ben bir daha bir işlem yaparken tereddütlü davranacağım..
orjinal rom a odin ile nasıl dönerim
YanıtlaSilkardeşim herkzde aynı sorun oluş keza bende de aynı sı oldu root dosyasını değiştir bence yanlış bı işlem
YanıtlaSil