iPhone etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
iPhone etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Mart 2013 Çarşamba

Rhino Shield: Darbe Dayanımlı Ekran Koruyucu

Rhino Shield tarafında geliştirilen Android, Iphone, Ipad gibi cihazlar için Ces Fuarında da tanıtılan darbelere karşı dayanıklı ekran koruyucu sponsor bularak seri üretimlere başladığı bunun ilgili açıklama ve bazı test videoları yayınladılar.

İlk aşağıda ki cihazlar için kullanılabilir olacak.


İnce ve Yüksek Şeffaf: Kalınlığı Sadece 0.029 cm. (Tipik bir ekran koruyucu kalınlığı, 0.015 den 0.020 cm arasında değişmektedir) %95 gibi yüksek bir şeffaflığı da sahiptir.

95 üzerinde% Şeffaflık

Bazı Tanıtım Videoları







Kaynak : .kickstarter


19:102 Yorum

17 Şubat 2013 Pazar

LockerPro Lockscreen v3.2



Android cihazınız için daha zeki bir ekran kilidi uygulaması.

LockerPro Lockscreen uygulaması ile gelen bildirimlerinize isterseniz tuş kilidini açmadan da ulaşabilirsiniz. Kilit ekranına koyacağınız kısayollar ile de istediğiniz işleme daha kolay ulaşabilirsiniz. Ekrana koyduğunuz müzik kısayolları önceki ve sonra ki şarkıya atlayabilir ve durdurabilirsiniz isterseniz bu özelliği açıp/kapatabilirsiniz. Widget desteği de mevcut.

Gerekli android sürümü : Android 4.0+

Yeni Eklenen Özellikler:

  • Ekran zaman aşım ayarı
  • Zaman formatı seçimi
  • Tarih formatı seçimi
  • Ekran açıldığında Jelly Bean efekti eklendi
  • Küçük hata gidermeleri 

Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;

  • GooglePlay
  • Datacloud(Dosyayı rar'dan çıkarın)


Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

07:47Yorum yok

11 Şubat 2013 Pazartesi

Metal Iphone Lock Screen v2.3



- Özelleştirilebilir kısayollar (kamera / telefon / SMS)
- Arama ve sms bildirimleri (cevapsız çağrılar, okunmamış sms'ler)
- Sol veya sağ kaydırıcıyı (slider) ayarları
- ON / OFF zil sesi
- Değiştirilebilir kilit açma metni
- Şarj, pil rengini değiştirmek için seçenekler
- 8 farklı slide, 31 farklı kilit açma
- Pil Animasyonu açma / kapama

Uygulamayı İndirmek İçin;

19:27Yorum yok

8 Şubat 2013 Cuma

iLauncher v2.2.4


Android cihazlar için tasarlanmış Iphone tarzı tema.

Özellikleri

  • Tamamen Iphone gibi
  • Kenarları oval ve arka planları cam iconlar
  • Dock-bar
  • Ana ekrandan kolay uygulama kaldırma
  • Düzenleme modundan çıkmak için geri tuşuna basma
  • Uygulamaların isim ve ikonlarını değiştirme
  • Spotling arama
  • Klasör desteği
  • Kısayol desteği
  • Tablet desteği (İpad mod)
  • Canlı duvar kağıdı desteği

Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;

21:582 Yorum

21 Aralık 2012 Cuma

Bugün 21 Aralık

Evet bugün 21 Aralık yani dünyanın sonunun geleceği gün.(!) Gelir veya gelmez o bizim ilgi alanımıza girmiyor. Yani giriyor da konuşulacak yer burası değil. Sonuç olarak burada teknoloji için bir şeyler karalıyoruz. Dediğimiz gibi aylardır konuşulan, herkesin merakla beklediği gün, 21 Aralık geldi çattı. Önce küçük elektrik kesintileri, ardından ufak bir meteor yağışı ve sonda kapanış beklenen gün çok sıradan geçti. "Acaba ertelendi mi?" soruları da akılda kaldı tabii.(!) 

Medya 21 Aralık ile o kadar meşgul oldu ki. Diğer olanları unuttu. Bugün Microsoft bir ilke imza attı. 27 yıl sonra Amerikan Yerlileri'nden olan Cherokee dili Windows Dil Paketi'ne kavuştu. Öyledir ki, millet dilini korumakta ısrarlı. Baskıcı olmak bazen önemli. Gerçi, Microsoft için fazla değişiklik olmadı sonuçta 100 dil desteğini 101 yaptı fakat bu Cherokeeliler için önemli bir olay. Hatta geç kalınmış bir şey bile diyebiliriz. 2 yıl önce Iphonelara gelen bu dil desteği, 8 yıldan beri de MacOs platformunda kullanılıyor. Bazen sadece "hayırlısı" dersin... 

Bu yazıdan çıkartacağımız ana fikir ise şudur ki; dil önemlidir arkadaşlar, küçükte olsa devasa da olsa önemlidir. Biz ise hâlâ Türkçe'mizi Turqche olarak kullanalım... İyi haftasonları efendim...
18:16Yorum yok

20 Aralık 2012 Perşembe

İşte 2012 yılının akıllı telefon istatistikleri

IHS’in araştırmasına göre 2012 yılı itibariyle dünya üzerinde en çok kullanılan ve yıl içinde satışı gerçekleştirilen telefonlar belli oldu.



Amerikan araştırma şirketi IHS’in raporuna göre Samsung 2012 yılında dünya üzerinde en çok satılan telefon markası oldu.

Böylece 14 yıldır bu alanda 1 numara olan Nokia’nın üstünlüğü de sona ermiş oldu. Rapora göre Samsung, küresel telefon piyasasının yüzde 29’luk bir kısmına sahip. 2011 yılında ise bu oran yüzde 24 idi. Nokia ise 2011 yılında küresel piyasanın yüzde 30’una sahipken önemli bir düşüş yaşayarak 2012 yılını yüzde 24 ile kapatmış oldu.

Samsung ve Nokia’nın ardından 3. Sırada Apple yer alıyor. Apple 2011 yılında küresel telefon piyasanın yüzde 7’sine sahipken bu yıl yükseliş göstererek bu oranı yüzde 10’lara kadar yükseltti.

IHS analistlerinden Wayne Lam, özellikle akıllı telefon piyasasında meydana gelen artışı vurguladı. 2012 yılının özetini, Samsung’un başarısı ve Nokia’nın hayatta kalma mücadelesi olarak gösteren Lam, bu iki markanın toplam telefon sayısının, tüm dünya üzerindeki telefonların yarısından fazla olmasına da dikkat çekti.

Akıllı telefon sevkiyatına gelince de sıralamalar aynı mı?

Telefon sevkiyatında durumlar değişiyor. Samsung, 2011 yılındaki yüzde 20’nin üstüne koyarak yüzde 28 ile liderliğini koruyor. Ancak Samsung’un ardından Nokia değil Apple geliyor. Apple 2011’den bu yana nakliyatta sadece yüzde 1’lik artış yaparak telefon nakliyatlarında yüzde 20’lik bir oranına sahip. Nokia ise geçtiğimiz yıldan bu yana en büyük yara alan taraf. 2011 yılında dünya üzerindeki telefon sevkiyatının yüzde 16’sına sahip olan Nokia, 2012 yılında yüzde 5 ile yetiniyor.

2012 yılında akıllı telefon sevkiyatları yüzde 35.5 oranında artarken, normal telefon nakliyatlarında ise yüzde 1’lik bir artış yaşandı. Samsung ve Apple, 2012 yılındaki telefon sevkiyatlarının yüzde 49 gibi büyük bir kısmını oluşturuyor. Bu oran geçtiğimiz yıl yüzde 39 idi.

Kaynak : computerworld.com.tr
18:56Yorum yok

17 Aralık 2012 Pazartesi

iPhone 5 yarı fiyatına indi!

Amerika'da bulunan elektronik mağazalardan Walmart mağazası, iPhone satış fiyatlarına yaptığı indirim herkesi şoka soktu. Firma önümüzdeki bir ay boyunca 2 yıl anlaşmalı iPhone 5'i 127 dolara, iPhone 4S'i ise 47 dolara kullanıcıyla buluşturuyor. Anlaşılan o ki mağaza zarara uğramayı gözönünde bulundurarak iPhone'ları elden çıkaracak.

iPhone 5

Walmart'ın bu fiyattan iPhone satması Apple'ı zarar ettirecek ve Apple'ın fiyat politikasının sabit olduğunu da biliyoruz. Zarar olacak gibi görünse de aslında bu bir şirketin farklı bir pazarlama politikası. Walmart, yılbaşı öncesi teknoloji tutkunlarını mağazalarına çekmeye çalışıyor ve bunun içinde dünyanın en ünlü cihazı iPhone 5'i kullanıyor.

Aslında normalde Amerika'da iPhone 5, 2 yıl kontratlı olarak 200 dolara ve iPhone 4S aynı şekilde 90 dolardan alınabiliyor. Büyük ihtimalle Türkiye'de de buna benzer indirimler yapılacaktır ama bu indirimin iPhone 5'te yapılacağını düşünmüyoruz. Ülkemizde de özellikle dizüstü bilgisayarlara indirimler yapılmaya başlandı.

Kaynak : haberimport


20:17Yorum yok

16 Aralık 2012 Pazar

Android, Apple'ı fena solladı


International Data Corporation (IDC) adlı ABD merkezli pazar araştırma firması, son çeyrekteki akıllı telefon satışlarıyla ilgili raporunu açıkladı.

Buna göre Android’li cihazlar, akıllı telefon pazarına tam anlamıyla hakim olmuş durumda. Son çeyrekte satılan toplam 181 milyon cihazdan 136 milyonunda Android işletim sistemi kullanılıyor. Oranlamak gerekirse; son çeyrekte satılan akıllı telefonların %75’i Android.

Rapora göre Android’in bu kadar fazla satmasında Samsung ve HTC gibi firmalarından Galaxy S III ve One serisi gibi üst düzey cihazları önemli rol oynuyor.

Android her ne kadar lider olsa da Apple açısından da işler epey iyi gidiyor. Geçen yılın aynı çeyreğinde 17 milyon cihaz satan Apple, son çeyrekte 27 milyon satmayı başararak önemli ölçüde yol kat etti.

Kalan 18 milyonluk dilimiyse BlackBerry, Symbian ve Windows Phone’lu cihazlar oluşturuyor. Windows Phone’da da Android ve Apple’da olduğu gibi geçen yıla kıyasla büyüme görülürken, Symbian ve BlackBerry’li cihazların satışı her geçen çeyrekte düşüyor.

18:261 Yorum

15 Aralık 2012 Cumartesi

GECE YARISI: 00.00 IPHONE 5 kuyruğu



GECE YARISI: 00.00 IPHONE 5 kuyruğu 
Teknoloji tutkunlarının merakla beklediği iPhone 5, 50 ülke ile aynı anda Türkiye’de satışa sunuldu. Operatörlerin 2 bin 139 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunduğu iPhone 5’lere olan ilgi ABD’deki kuyruğu aratmadı. iPhone 5’in gece 00.00’dan itibaren satışa sunulacağını duyan Kadıköylüler Bağdat Caddesi’ndeki Turkcell, Vodafone ve Avea mağazalarının önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Soğukta 4 saat bekleyen vatandaşlar, iPhone kullanıcısı olduklarını, fiyatta bir indirim olmadığını ancak hediyenin cazip olduğunu belirtti. Mağazaya ilk giren müşteri ise alkışlarla karşılandı. 


Kaynak : Türkiye Gazetesi

13:032 Yorum

Apple'ın sadık ismi, Android'i çok sevdi


Mac'in yapımında rol oynayan, Apple'ın en büyük hayranlarından olan isim, Android'e aşık oldu!


Apple'ın sadık ismi, Android'i çok sevdi

Apple kurucularından Steve Wozniak'ın iOS cihazlarının yanında Android'i de memnuniyetle kullandığını biliyorduk. Şimdi ise ilk Mac'in yapımında önemli rol oynayan, orijinal "cult of Mac"in kurucusu Guy Kawasaki'nin iOS'u bırakarak Android'e geçtiği ortaya çıktı.

Yaklaşık 1 sene önce iPhone'ı bırakarak 4G LTE'li bir Android'li cebe (Drod Razr Maxx) geçen büyük Apple hayranlarından Kawasaki, Apple'ın mobil cihazlarını artık kullanmadığını söylüyor. "Android'e akıllı ceplerde aşık oldum ve ardından bir Nexus 7 alarak onu tablette de kullanmaya başladım... Bence en büyük ironi, Apple'ın sloganının 'Farklı Düşünün' olması, ama bugün farklı düşündüğünüzde Android'e bakıyor olmanız."

Kawasaki, bugün iOS'a geri dönmek için herhangi bir sebebinin olmadığını söylüyor. Şu an bir Samsung Galaxy S3 kullanan Kawasaki, aynı kabloyu hem Nexus 7 ve Galaxy S3'de kullanabilmekten oldukça memnun ve şöyle diyor: "Ne konsept ama! Standart bir kablo."

Kaynak : Milliyet
13:00Yorum yok

25 Kasım 2012 Pazar

Neden iPhone 5 satmıyor?


[Resim: g6ylb.jpg]

Müşteri sayısının azalması pahasına iPhone satmamayı tercih eden ABD'li sağlayıcı T-Mobile, bu kararına biraz olsun açıklık getirdi

T-Mobile USA organizasyon bölümünün başındaki Jim Alling, Barcelona'daki bir konferansta şunları söyledi: "Yanlış anlaşılmasın: iPhone'u memnuniyetle satabilirdik. Ancak ekonomik şartların bizler için uygun olmasını istiyoruz ve iPhone 5'in fiyatının, olması gerektiğinden çok yüksek olduğunu düşünüyoruz." Alling, iPhone sunmamalarının çalkantılı bir dönem geçirmelerinde payı olduğunu kabul etse de T-Mobile'ın "Value Plans" adındaki ödeme fırsatlarının diğer sağlayıcılardaki iPhone sahiplerinin dikkaatini çektiğini söylüyor.

iPhone 5'in çıkışından da olumsuz etkilenen sağlayıcı, bu durumun üstesinden Galaxy S3 ile gelmeyi başarmış görünüyor.

Anlaşılan o ki T-Mobile, 2011'de Apple ile 15.5 milyar dolarlık bir anlaşma yapan Sprint'in yolundan gitmek istemiyor ve iPhone için yapacağı harcamaların ona değmeyeceğine inanıyor. T-Mobile'ın bu tercihinin ne kadar yerinde olduğu, özellikle piyasadaki düşük performansıyla beraber, tartışma konusu olmaya devam ediyor.

17:533 Yorum