ücretsiz uygulama etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ücretsiz uygulama etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Mart 2013 Pazartesi

ZEDGE™ v3.4.1 - Her şey İçinde


Android telefonlar için geliştirilmiş harika bir uygulama. ZEDGE™ ile ücretsiz olarak bir çok duvar kağıdı, zil sesi, oyun ve çok daha fazlasına ulaşabilirsiniz.

Yüksek çözünürlükte duvar kağıtları ve zil sesi arşivine sahip olan uygulama Google Play'de bir çok kullanıcı tarafından indirilmiş ve bir çok faydalı yorum almıştır.

Uygulamanın kendine ait bir arşivi olmasına rağmen Google Play'de bulunan en iyiler kategorisini de uygulamanın içinde bulabilirsiniz.

Zedge ile ulaşabileceğiniz başlıca özellikler şu şekilde; Zil sesleri, uyarı sesleri canlı ve durağan ekran koruyucuları edinme, sizin için oylanan yeni oyunlara göz atma. Program aracılığıyla oyun oynayarak çevrimiçi bir rekabet ortamına sahip olma, indirdiğiniz içeriği tek bir pencereden kontrol edebilme, eşleme ve otomatik değişen arka planlar, masa üstü eklentileri ve daha fazlası…

Ekran Görüntüleri



Uygulamayı İndirmek İçin;

Uygulama Nasıl Kurulur
1.Adım : Yukarıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin (İndirdiğiniz dosya Winrar (rar) arşivi içerisinde ise ilk önce arşivden çıkarınız.)
2.Adım : Cihazınıza gönderdiğiniz .apk uzantılı dosyayı bulup Uygulama yöneticileri veya apk manager vb uygulamalar ile bulup üzerine çift tıkladığınızda kurulum otomatik başlayacaktır.
3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Not : Yukarıdaki basit anlatımı anlayamadıysanız veya bir sorun ile karşılaştıysanız detaylı anlatım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz ;
  1.  Android uygulama nasıl yüklenir? Data dosyası nedir? Nasıl yüklenir? Detaylı bilgi için Tıklayın
  2.  Dosya .zip olarak iniyor? Ne yapmalıyım? Detalı bilgi İçin Tıklayın

23:05Yorum yok

16 Aralık 2012 Pazar

Harita Savaşları...


Apple, Google’ın ‘harita’ işindeki gücünü kırmak için son işletim sisteminde kendi yoluna gitti. Ama art arda öylesine gelişmeler oldu ki, dünya devi yeni strateji çizdi


HARİTA SAVAŞLARI

Patrick Özdemiroğlu
Google’ın haritası iOS’a geri döndü. Peki Lost dizisinin bir sezonu gibi geçen aylar sonunda kim karlı, kim zararlı çıktı?
Bu yazıya başlarken kasedi bir miktar başa sarmak gerekiyor. Özellikle de ikinci Steve Jobsdöneminin ardından yaşanan en büyük Apple krizini doğru analiz etmek için...
Yılın en büyük teknoloji manşetlerinden biri Apple’ın iOS’larda Google Maps yerine kendi haritasına yer verme kararıydı. Sonuç ise bildiğiniz gibi tam bir felaket oldu. Sürecin ardından,sadece Apple haritasıyla yolunu bulmaya çalışan masum şehirliler değil, dev şirketin yöneticileri de birer ikişer kayboldu.
Skandal, Apple’ın en tepesindeki 3 kişiden biri olan Scott Forstall’ın başını yiyecek kadar büyüktü. CEO Tim Cook, usta bir manevrayla Forstall’ı dijital tanrılara kurban etti ve resmi bir özür yayınladı.
Peki bu hamleler Apple’ın kırılmış gururunu ve yara alan imajını kurtarmaya yetti mi? Belki de bu soruyu Apple Maps yüzünden iş görüşmesine geç kalan, ya da iOS güncellemesini geri almaya çalışırken saçlarını beyazlatan kişilere sormak gerekir.  

‘Google’ Türkiye’de yok
Neyse ki zaman her şeyin ilacı. Birkaç gün önce, adres özürlü iPhone kullanıcıları için aylar süren eziyet sona erdi. Google, iOS için kendi harita app’ini çıkardı. Uygulamayı üç kelimeyle ifade edeyim; bedava, hızlı ve harika... Uygulama henüz Türkiye’de aktif değil, ancak biliyorsunuz “bir umuttur yaşatan insanı..”
Google haritalarını rakiplerinden daha başarılı kılan ana faktör göz boyayan özellikler değil, sürekli daha kusursuz hale getirilen veritabanı.
Yüzlerce Google çalışanının tek mesaisi yıllardır insanların rapor ettiği harita hatalarını düzeltmekten ibaret. (Yeni iOS uygulamasında rapor etme eylemi telefon sallama suretiyle de yapılabiliyor.) Son 6 yıldır Google’ın Street View araçları 3 binden fazla şehri taradı, 8 milyon kilometre yolu hafızasına kazıdı.
Sarhoş bir abiye adres sormuşuz hissi veren Apple ise bu alanda henüz emeklediği gerçeğiyle yüzleşmek durumunda kaldı. Biraz geç de olsa.

Fazla iyi olmuş!
Google’ın yeni iOS haritasına ise tek bir eleştiri getirebiliriz. Biraz fazla iyi olmuş. Arama devinin yöneticileri de uygulamanın Android versiyonundan bile daha başarılı olduğunu itiraf ediyor. “Apple’ı utandıralım” derken, kantarın topuzu fazla kaçmış olabilir. Uygulamanın ayrıntılı özelliklerini şimdilik yazmayayım, çünkü app Türkiye’ye açıldığında ne kadarının bize entegre olduğuna dikkatle bakıp, “Bizim niye püskevitimiz yok” ruh halinden kaçınmamız en hayırlısı olacaktır.   
“Size harita falan yok” diyerek Apple’ı kaderine terk etmek de Google için bir seçenek olabilirdi. Ancak milyonlarca iPhone kullanıcısının lokasyon bazlı reklam gelirlerini artıracak olması, Apple’a harita konusunda tekrar gol atma şansının karşı konulamaz cazibesi ağır basmış olmalı.
Apple yöneticileri ise kızlarını evlendiren babalar gibi mutluluk ve hüznü bir arada yaşıyor. Google Maps 24 saat geçmeden iOS’un en fazla indirilen ücretsiz uygulama listesinin başına kuruldu.
Apple sözkonusu krizi fırsata çevirip başarısız mobil haritası yüzünden iPhone’dan vazgeçmeyi düşünen müşterilerini geri kazanabilir, iOS 6’nın kötü imajını Google Maps ile bir miktar tamir edebilir. Öte yandan kendi haritası daha az tercih edileceği için daha az kullanıcı şikayet datasının ortaya çıkacağını, Apple haritaları ile rakibi arasındaki farkın açılmaya devam edeceğini söylemek gerekiyor.

Kaybeden biri var
Uzun lafın kısası; harita macerası Apple’a çok büyük zarar verdi. Her geçen gün daha fazla insanın kafasında “Jobs dönemindeki inovasyon hızının” çok gerisine düşen bir Apple imajı oturuyor. Çoğu kullanıcısı Apple’ı, “En iyi ürünü çıkaran şirket” olarak görür. Ancak gücünün önemli bölümünü sadık kullanıcı yaratma becerisinden alan bir şirket için en ciddi tehlike kendi tabanında “Acaba Google Apple’dan daha iyi ürünler yapıyor mu?” soru işaretinin oluşmaya başlaması olacaktır.
11:29Yorum yok