20 Nisan 2015 Pazartesi

LG Windows Phone Platformuna geri dönecek

LG, Windows Phone Platformuna geçiş yapıyor



LG beş yıl önce Windows Phone cihaz üretimini durmuştu ve oldukça geçerli nedenlerle Android platformuna odaklanmaya karar vermişti. Şimdi ise görünen Güney Koreli firma yeniden Windows tabanlı akıllı telefonları piyasaya sürmeye hazırlık yapıyor.

Görselde gördüğümüz cihaz LG’nin Verizon operatörü için üreteceği Windows Phone akıllı telefonu. Telefon, Windows Phone 8.1 ile çalışıyormuş gibi görünüyor. Fakat Microsoft Windows Phone 8.1 ile çalışan telefonları Windows 10’a güncellemeyi düşündüğü için bu telefonun da en yeni sürümle çalışacağını tahmin ediyoruz.

Aktarılan bilgilere göre akıllı telefonun adının ne olacağı henüz net olmasada aynı şekilde donanımsal ve yazılımsal detaylarına haiz değiliz fakat görünüşünden bir amiral gemi olmadığı anlaşılıyor. Karşımızda muhtemelen LG G3 veya yakında çıkması beklenen LG G4’ün Windows Phone versiyonu yok. Telefon ekran boyutuna bakarak 5 inç olabileceğini düşünüyoruz.

Eğer LG’nin Windows Phone cihazı oldukça makul bir fiyata satılacağını düşünüyoruz. Sizce LG firmasının Windows Phone macerasına geri dönmesi doğru bir karar mıdır?

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

* Eğer bir konuda kırık link fark ederseniz. Yorum atmanız durumunda en kısa sürede link yenilenir.

* Her hangi bir oyun ve uygulama cihazınızda çalışmazsa bilgi almak yada cihazınıza uygun dosyayı istemek için yorum atabilirsiniz.

* Sitemizde paylaşılan tüm konu ve içerikler androidsitem.net sayfasına aittir ve kaynak belirtilmeden paylaşılması yasaktır.