20 Nisan 2015 Pazartesi

Lenovo Vibe X2'de Lollipop’a Geçiş yapıyor

Lenovo'nun Vibe X2 modelide Lollipop’a Geçiş yapıyor



Bir çok markanın amiral gemisi modellerine nazaran geç güncelleme alan Lenovo sonunda kullanıcılarının heyecanla beklediği açıklamayı yaptı. Vibe X2 modeli için Android 5.0 Lollipop sürümünün 27 Mayıs tarihi itibariyle ortadoğu bölgesinde dağıtılmaya başlanacağını duyuran Lenovo firması kullanıcılarını geçte olsa sevindirmeyi başardı. Ortadoğu bölgesi içinde yer alan ülkeler ise şu şekilde sıralanmakta. Suudi Arabistan, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, Kuveyt, Bahreyn, Mısır, Umman ve Katar. Ülkemizde akıllı telefon pazarında da kendisini kısa sürede göstermeyi başaran Lenovo’nun buralara ne zaman güncelleme getireceğini tam olarak bilmiyoruz ancak dağıtım başladığına göre Lollipop 5.0 güncellemesi çok kısa süre sonra kullanıma sunulacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

* Eğer bir konuda kırık link fark ederseniz. Yorum atmanız durumunda en kısa sürede link yenilenir.

* Her hangi bir oyun ve uygulama cihazınızda çalışmazsa bilgi almak yada cihazınıza uygun dosyayı istemek için yorum atabilirsiniz.

* Sitemizde paylaşılan tüm konu ve içerikler androidsitem.net sayfasına aittir ve kaynak belirtilmeden paylaşılması yasaktır.