17 Mart 2015 Salı

Mesaj Sonrası Gelen Bildirimi Kapatma

 İstemsiz olarak aldığımız mesajlar çoğu zaman sinirlerimizi bozabiliyor. Çoğunlukla firmalardan yada şahıslardan reklam mesajları gelse de bunun yanında birde operatorlerin otomatik mesajları var. Günümüzde telefon kullanıpta bu otomatik bildirim mesajlarıyla karşılaşmayan kalmamıştır. Bu yazımızda attığımız her mesajdan sonra gelen bildirimleri nasıl kapatacağımızı anlatacağız.


 Attığımız her mesajdan sonra yapmamız gereken adımlar:
  İlk olarak telefonun ana menüsünde AYARLAR menüsüne gelin.
  Ayarlar menüsünün altında mesajlar sekmesine gelin.
  Buradan Servis Mesajları bölümünden AÇIK olan seçeneği kapalı olarak güncelleyin. Bundan sonra servis mesajları telefonunuza gelmeyecektir.

 Yukarıdaki adımlar telefondan telefona değişiklik gösterebilir, ancak çok fazla farklılık göstermez. En fazla bir kaç menünün adı değişiktir, yada bir alt menüdedir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

* Eğer bir konuda kırık link fark ederseniz. Yorum atmanız durumunda en kısa sürede link yenilenir.

* Her hangi bir oyun ve uygulama cihazınızda çalışmazsa bilgi almak yada cihazınıza uygun dosyayı istemek için yorum atabilirsiniz.

* Sitemizde paylaşılan tüm konu ve içerikler androidsitem.net sayfasına aittir ve kaynak belirtilmeden paylaşılması yasaktır.